۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۷۵۷۸۸
مدیر کتابفروشی «انتشارات امیرکبیر»:

ناشر و کتابفروش هر دو از طرح‌های فصلی فروش کتاب سود می‌برند

ناشر و کتابفروش هر دو از طرح‌های فصلی فروش کتاب سود می‌برند
حسین محبی گفت: برگزاری این طرح‌ها در چهار فصل از سال هم برای ناشر، هم کتابفروش و هم مخاطب بسیار مناسب است و هرکدام به نحوی می‌توانند از آن بهرمند شوند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسین محبی مدیر فروشگاه شماره ۲ «انتشارات امیرکبیر» در استان تهران درباره طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) گفت: اجرای طرح‌هایی از این دست برای مخاطبان بسیار خوب است به ویژه دانشجویانی که قصد خرید آثار مورد نیاز خود را دارند با ارائه این تخفیفات می‌توانند کتاب‌های بیشتری تهیه کنند.

وی افزود: در کل می‌توان گفت برگزاری این طرح‌ها در چهار فصل از سال هم برای ناشر، هم کتابفروش و هم مخاطب بسیار مناسب است و هرکدام به نحوی می‌توانند از آن بهرمند شوند.

محبی ادامه داد: اکنون دیگر زیرساخت‌های کتابفروشی‌ها و مردم برای خرید و فروش آنلاین و غیر حضوری فراهم است و مردم به راحتی می‌توانند در خانه‌های خود کتاب مورد نیازشان را تهیه کنند. از سویی دیگر در کتابفروشی‌ها باز است و مخاطبان با مراجعه به کتابفروشی‌ها می‌توانند ملزومات خود را خریداری کنند. با همه این مصادیق گمانم استقبال از طرح زمستانه ۹۹ همچون ادوار گذشته خوب باشد.

طرح زمستانه کتاب از نهم اسفند آغاز و تا شانزدهم اسفند (۱۳۹۹) در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظرات