۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۷۵۷۹۹
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

بیانات رهبر انقلاب مواضع ایران در قبال مسأله قره باغ را به خوبی روشن کرد

بیانات رهبر انقلاب مواضع ایران در قبال مسأله قره باغ را به خوبی روشن کرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد که رهبر معظم انقلاب کشتار مسلمانان در قره باغ و کشمیر را از مصادیق ظلم در حق مسلمانان یاد کرده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم صبح امروز در همایش بین المللی «قره باغ ۱۷ ربیع » که در سالن همایش های امین  واقع در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب در زمینه قره باغ، گفت: ایشان در پیام بلند خودشان به کنگره عظیم حج مطالب روشنی را خطاب به مسلمانان در این زمینه فرمودند.

وی ادامه داد: رهبری در بیاناتی که در سال 1372 در جمع مردم تبریز داشتند تأکید کردند دولت ارمنستان به مردم قره باغ ظلم می کند و ما این حرکات را که ارامنه انجام می دهند محکوم می کنیم، سپس تأکید کردند که این ظلم ها ارتباطی به ارامنه داخل ایران ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیانیات رهبر معظم انقلاب در 17 ربیع امسال در جلسه کارگزاران حج را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: ایشان در حقیقت در این جلسه مواضع قبلی خودشان را تکرار کرده و کشتار مسلمانان در قره باغ و کشمیر را از مصادیق ظلم در حق مسلمانان یاد کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: حمایت ها و بیانیه هایی که از سوی رهبری، مراجع تقلید و آیت الله اعرافی صادر شد موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسأله قره باغ را به خوبی روشن ساخت./841/پ202/ب1

ارسال نظرات