۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۷۵۸۴۸

جانشین سپاه استان قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

جانشین سپاه استان قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد
سرهنگ موحد در بازدید از خبرگزاری رسا، گفت: اصلاح ظاهری شهر قم هدف کوتاه مدت و اصلاح لایه درونی و پنهانی شهر هدف بلند مدت قرارگاه ۱۹ دی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرهنگ محمدرضا موحد، جانشین سپاه استان قم، با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان فعالیت های این نهاد قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا در این بازدید، با اشاره به خدمات ارزنده سپاه انقلاب اسلامی گفت: عوامل سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بحران شیوع کرونا اقدامات مناسبی را انجام دادند.

حجت الاسلام محققی با بیان اینکه در چند سال اخیر، سپاه علی بن ابیطالب(ع) اقدامات خوبی در کاهش آسیب‌­های اجتماعی و محرومیت زادیی در شهر قم انجام داده است، افزود: سپاه علی بن ابیطالب(ع) قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله، مرکز کرامت سپاه و مرکز اقتصاد مقاومتی را تأسیس کرده و سپاه نیز مشارکت مناسبی در خدمت رسانی عمومی همچون آبرسانی به مناطق محروم شهر مقدس قم داشته است.

مدیر عامل خبرگزاری رسا ابراز کرد: سپاه انقلاب اسلامی اقدامات مناسبی در مقابله با اشرار و ضد انقلاب داشته است و امروز شاهد رشادت های سپاهیان در بحران های مناطق مرزی هستیم.

خبرگزاری رسا بازوی توانمندی برای تحقق اهداف نظام اسلامی

حجت الاسلام محققی با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری رسا، بازوی توانمندی برای تحقق اهداف نظام اسلامی است ابراز داشت: خبرگزاری رسا با پیشینه 17 سال سابقه، به عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه های علمیه محسوب می شود که مورد استقبال علما و طلاب و فضلای حوزه  قرار گرفته است و در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه رسانه نقش آفرینی می کند.

دشمنان از اسلام، حوزه و پاسدار انقلابی هراس دارند

بر اساس این گزارش؛ سرهنگ محمدعلی موحد، جانشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این بازدید، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، گفت: امامین انقلاب انتظاراتی را از مجموعه سپاه انقلاب اسلامی را مطرح کردند؛ از این رو امام راحل فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور نبود؛ همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند که از اقدامات و خدمات سپاه راضی هستم؛ اما کافی نمی دانم.

وی با بیان که انقلاب اسلامی یک مدل جدید و کارآمدی از روش حکمرانی ارائه کرده است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب پنج گام برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی را ترسیم کردند.

سرهنگ موحد با بیان اینکه امروز دشمنان از اسلام، حوزه انقلابی  و پاسدار انقلابی هراس دارند، افزود: هدف حضرت امام خمینی(ره) از تشکیل حکومت اسلامی، سرنگونی نظام شاهنشاهی، ایجاد انقلاب اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به حضرت مهدی(ع) بوده است.

جانشین سپاه استان قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

جانشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: امروز باید ما به دنبال شکل گیری دولت جوان و اسلامی باشیم، از این رو باید تمام رسانه ها و نهادهای انقلابی تلاش کنند تا مردم با انتخاب صحیح، دولت کارآمد و انقلابی را روی کار بیاورند.

وی با اشاره به دغدغه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه رسانه و فضای مجازی گفت: تشکیل واحد ضد آمریکایی و صهیونیستی، تبیین معارف اسلامی، توجه به امید آفرینی، مقابله آرایش جنگی دشمن، رصد و مقابله با تهاجم فرهنگی و پاسخ به شبهات و تقویت وحدت ملی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه رسانه و فضای مجازی بوده است.

سرهنگ موحد با بیان این که امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمنان هستیم، افزود: توانمندی های نظامی بسیار خوبی در کشور به وجود آمده است و امروز آمریکایی ها، جرأت حمله نظامی و تعرض به خاک ایران را ندارند.

جانشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: بحث اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، می­ تواند راهکار و راهگشایی برای اقتصاد دنیا باشد؛ اما متاسفانه برخی از داخل کشور منکر اقتصاد اسلامی هستند.

اصلاح ظاهری و درونی شهر مقدس قم هدف قرارگاه 19 دی

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که باید چهره شهر قم اصلاح شود و این شکل ظاهری برای شهر قم پسندیده نیست، گفت: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب، قرارگاه 19 دی به ریاست آیت الله سعیدی شکل گرفت، دبیری قرارگاه به سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) واگذار شده است.

جانشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز کرد: در قرارگاه 19 دی کارگروه فرهنگی، کارگروه اجتماعی، کارگروه محرومیت زادیی و کارگروه زنان و خانواده تشکیل شده است./998/

ارسال نظرات