۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۷۶۰۰۹

فراخوان تولید و ارسال محتوا و ایده به تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب

فراخوان تولید و ارسال محتوا و ایده به تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب
تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب فراخوان تولید و ارسال محتوا، ایده و برنامه با موضوع محوری قدرت برتر برای گفتمان مشترک گروه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ را منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب فراخوان تولید و ارسال محتوا، ایده و برنامه با موضوع محوری قدرت برتر برای گفتمان مشترک گروه های تبلیغی در موسم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ را منتشر کرد.

مؤلفه ها و راهکارهای قدرتمندی در موضوعات غلبه سخت افزاری، غلبه نرم‌افزاری، سیطره علمی، مواسات و گره گشایی، کارگزاران توانمند، ولایت پذیری، معنویت، اقتصاد، فرهنگ، جمعیت، امنیت و عدالت موضوع این فراخوان است.

همچنین فراخوان تولید و ارسال محتوا، ایده و برنامه با موضوع محوری قدرت برتر در چهار محور مشارکت حداکثری در انتخابات، توجه به سوره انبیا و دوگانه حق و باطل، اعتماد به توان مومنین و توجه به دغدغه ها و مسائل مردم برگزار می شود.

طلاب علاقمند می توانند آثار خود را در قالب منبر مکتوب (منبر هوشمند، منبر کوتاه، منبر چند رسانه‌ای و...)، محتوای فضای مجازی(پوستر، کلیپ، پادکست) و استیج (اماکن عمومی) برای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب ارسال کنند.

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال ایده ها، برنامه ها و محتوای خود می‌توانند از طریق شناسه @abastefarhangi و شماره تلفن 09024109806 در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

ارسال نظرات