۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۶۳۰۰

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم از خبرگزاری رسا بازدید کرد
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری و رییس پژوهشگاه فقه نظام، با حضور در ساختمان خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و هیأت همراه از تحریریه و بخش های مختلف مؤسسه رسا بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه خبری حوزوی قرار گرفتند.

وی فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار مراجع، علما و نیز دستاوردهای علمی، تبلیغی و فرهنگی حوزه های علمیه و روحانیت را ارزشمند خواند و از دست اندرکاران این خبرگزاری قدردانی کرد.

گفتنی است، شماری از دبیران خبرگزاری رسا در خلال این بازدید گزارش هایی از فعالیت های مجموعه و سرویس های مختلف این رسانه حوزوی ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم پس از بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری رسا، در سالن شهید دهقانی این رسانه حوزوی حاضر شد و در نشست ظرفیت های فقه در نظام سازی و تمدن سازی سخنرانی کرد./998/

ارسال نظرات