۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۷۶۳۲۹
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه:

طرح «تبرکات مهدوی» در کرمانشاه برگزار می شود

طرح «تبرکات مهدوی» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: طرح «تبرکات مهدوی» از سیزدهم ماه مبارک رجب تا 12 فروردین ماه 1400 یعنی مصادف با نیمه شعبان در سطح کشور و استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همواره در کارهای عام المنفعه در جامعه اسلامی همواره پیش قدم بوده است و  این را برای خود مایه افتخار می داند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال نو و خریدهای شب عید، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امسال طرح « تبرکات مهدوی» که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ایجاد شده است را برای دومین بار متوالی در سطح این استان اجرا می کند.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: این طرح خیرخواهانه و خداپسندانه در راستای ترویج فرهنگ انتظار مهدوی و نیز ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت و بسیج عمومی مردم در مباحث امدادی و خدماتی به قشرهای کم درآمد برگزار می گردد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: طرح « تبرکات مهدوی» از سیزدهم ماه مبارک رجب تا 12 فروردین ماه 1400 یعنی مصادف با نیمه شعبان در سطح کشور و استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه خود تمام توان خود را در بحث خدمت به اقشار آسیب پذیر هزینه می کند و در این راستا در طول سالجاری برنامه های بسیاری در بحث امدادرسانی داشته است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: امسال در طرح «تبرکات مهدوی» بیش از 3 هزار جفت کفش در بین دانش آموزان بی بضاعت استان کرمانشاه توزیع می شود.

حجت الاسلام صالحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار توزیع این تعداد کفش در بین دانش آموزان مسعر و بی بضاعت، بسته های معیشتی، غذایی، آجیل و... نیز بین این اقشار به صورت رایگان توزیع می گردد./1400/

ارسال نظرات