۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۶۷۶۳۹۶
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

راهکارهای مناسب برای جذب طلبه در کرمانشاه اتخاذ شده است

راهکارهای مناسب برای جذب طلبه در کرمانشاه اتخاذ شده است
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در جلساتی که با حضور اصناف، مبلغین، فعالین فرهنگی و دبیران پرورشی برگزار کرده ایم راهکارهای مناسب برای جذب طلبه اتخاذ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از وظایف مدیران و معاونین حوزوی تهیه زیرساخت های طرح پذیرش طلبه می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: هر ساله بنا بر متقضیات موجود، جذب طلبه های جدید را انجام داده ایم ولی امسال شرایط کرونایی باعث تغییر این رویکرد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی ادامه داد: در جلسات متعددی که با حضور اصناف، مبلغین، فعالین فرهنگی، دبیران پرورشی و... کرمانشاه برگزار کرده ایم راهکارهای مناسب برای جذب طلبه اتخاذ شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های این عزیزان ان شاء الله امسال بتوانیم در بحث جذب طلبه موفق عمل کنیم، لذا از دوستان درخواست می شود که در این راه به مانند سال های گذشته یاور ما باشند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ضرورت معرفی حوزه های علمیه به نوجوانان و جوانان، بیان داشت: یکی از مهمترین کارهای زیربنایی، آشنایی کامل و از نزدیک جوانان و نوجوانان با محیط حوزه و مدرسه علمیه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: بنابراین باید کار آشنایی نوجوانان و جوانان با حوزه ها و مدارس علمیه را دوستانی که در جلسات به صورت مکرر تشریف داشته اند، برعهده بگیرند، زیرا ارتباط آنان با این نسل های انقلاب متدوام و همیشگی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: بی شک تحصیل و ورود به حوزه علمیه یکی از امتیازات و برکات الهی است که خداوند نصیب برخی از نوجوانان و جوانان می کند، زیرا قدم نهادن در مسیر توسعه دین و اسلام خود جهادی بزرگ محسوب می شود./1400/

ارسال نظرات