۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۷۶۵۶۱
آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار وزیر کشور:

نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است

نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است
حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه ‌داشته‌اند و نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی شب گذشته در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: ملت نجیب ایران ملت عزیز و فهمیده‌ای هستند و در همه مراحل کمک یار بوده و نمی‌گذارند مسئولین تنها بمانند و در همه‌جا کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر باشید که در کشوری وزیر هستید که ملتی بامعرفت و کمال دارید و در این موقعیتی که وجود دارد اگر غیر از ملت ایران بودند با مشکل روبرو می‌شدید، باید در فرصت باقی‌مانده حُسن عمل خود را نشان داده و مردم رضایت داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشت: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده و مردم با سیلی صورت خود را سرخ نگه ‌داشته‌اند، نوسان قیمت بازار پدر مردم را درآورده است و اجناس بسیار گران شده و هر روز یک قیمتی دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت عزیز و مظلوم ایران سزاوار همه نوع احترامی هستند، عنوان کرد: از رییس‌جمهور می‌خواهم در انتهای دولت یک خدمت و محبتی انجام دهد و مردم در زندگی خود کمی رفاه داشته باشند واقعاً این مردم شایسته هستند و هرچه خدمت داشته باشید کم است، باید نسبت به رفع مشکلات جامعه اهتمام داشته باشید.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال ١۴٠٠ تصریح کرد: هرچه انتخابات سال آینده پرشورتر برگزار شود سبب عزت و آبروی کشور می‌شود چون دشمن ما را می‌سنجد و می‌خواهد ببیند عکس‌العمل مردم چیست و باید سعی و تلاش شود مشارکت پرشور داشته باشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: اگر نسبت به تذکراتی که سبب خیر شود عمل شود مایه برکت است و پایه‌های حکومت را محکم می‌کند چون هرکسی باخدا باشد خداوند نیز با وی است./841/

ارسال نظرات