۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۶۷۶۵۹۶
استاد حوزه علمیه:

ریشه تمام مفاسد و مشکلات جامعه بشری ناشی از بی‌دینی است

ریشه تمام مفاسد و مشکلات جامعه بشری ناشی از بی‌دینی است
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی گفت: ریشه تمام مفاسد و مشکلات جامعه بشری ناشی از بی‌دینی است، امام راحل برای زنده کردن اسلام قیام کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال مجدهاشمی شامگاه جمعه به مناسبت ماه رجب در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخته و گفت:‌ مومنی که در این دنیا هوشیار و بیدار است و از فرصت‌ها استفاده مطلوب کند به سعادت می‌رسد.

وی افزود: خداوند مسیری به نام صراط مستقیم برای انسان قرار داده است، صراط مستقیم  ذات خداوند و مسیری است که خداوند در قرآن به ما نشان داده است، در مرحله بعد برای آگاهی از این صراط مستقیم باید پیرو پیامبران و اهل‌بیت(ع) باشیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان با تولد از مادر نمی‌تواند صراط مستقیم را به خودی خود یاد بگیرد، عنوان کرد: شناخت صراط مستقیم از طریق آموزش ممکن است، تشریع به عهده خداوند ما باید تکوین را به وسیله تشریع به ثمر برسانیم، این تشریع از طریق قرآن واهل‌بیت(ع) ممکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی با بیان اینکه انسان مختار است که صراط مستقیم یا مسیر گمراهی را انتخاب کند، اظهار کرد: شمر ظالم خلق نشده بود خودش مسیر ظلم و جهنمی شدن را انتخاب کرد امام حسین(ع) هم خود مسیر صراط مستقیم را انتخاب کردند.

وی با اشاره به برخی شبهات که بر علیه شیعه صادر می‌شود، گفت: صهیونیست‌ها به وسیله وهابیت زیارت اهل‌بیت(ع) را شرک معرفی می‌کنند در حالی که خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که با اسباب و وسیله به من توسل کنید.

استاد حوزه علمیه افزود: همه علما و شیعیان باید در مقابله با شبهاتی که دشمنان بر دین اسلام وارد می‌کنند اقداماتی مناسب داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی ادامه داد: آنگونه که به دنیای خود پرداختیم متاسفانه به مسائل دینی توجه نداریم، اگر دیندار شویم خداوند به ما همه چیز می‌دهد، وقتی دینداری ما درست شود مسائل و مشکلات اقتصادی ما هم برطرف می‌شود. جامعه دیندار بهترین اقتصاد را دارد.

وی بیان کرد: ریشه تمام مفاسد و مشکلات جامعه بشری ناشی از بی‌دینی است، امام راحل برای زنده کردن اسلام قیام کردند. صدا و سیمای ما نباید فیلم‌های خارجی را که بی‌حجابی و فساد را ترویج می‌دهد در رسانه ملی پخش کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
والا این افتخار نیست خود نیروهای نظامی و وزارتخانه های دولتی بر اساس کدام قانون تقریبا بخش اعظم خط ساحلی استانهای سه گانه شمالی را تصرف کرده اند؟ دسترسی به دریا برای مردم آرزو شده
0
0