۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۷۶۶۲۴

پذیرش مرکز فقهی «الامام امیرالمؤمنین» + شرایط

پذیرش مرکز فقهی «الامام امیرالمؤمنین» + شرایط
مرکز فقهی الامام امیرالمؤمنین علیه السلام برای سال جدید تحصیلی از بین طلاب واجد شرایط پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز فقهی «الامام امیرالمؤمنین علیه السلام » با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین احمدی شاهرودی، استاد عالی حوزه علمیه قم، از بین طلاب پایه هفتم و هشتم دانش‌پژوه می‌پذیرد.

طلاب علاقه‌مند پس از موفقیت در آزمون ورودی که به شکل شفاهی برگزار می‌شود، در این مرکز علمی _ پژوهشی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

شرایط این مرکز فقهی مواردی همچون تعهد حضور تمام وقت در برنامه‌های مرکز، موفقیت در مصاحبه، ارائه‌ی تاییدیه اخلاقی از مدرسه‌ی محل تحصیل یا دو نفر از اساتید، و همچنین عدم تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه یا اشتغال اجرایی در سایر مراکز عنوان شده است.

بنابر اعلام مسؤولان مرکز فقهی الامام امیرالمؤمنین(ع)، طلاب مشغول به تحصیل در این مرکز، از مزایایی همچون، بهره‌مندی از استادان باتجربه، پژوهش‌محور بودن تحصیل، ورود طلاب برتر به چرخه تدریس به عنوان استاد ناظر مباحثات و تقریرات سطوح عالی، تشویق نفرات برتر، برگزاری اردوهای داخل و خارج استانی و برگزاری سلسله نشست‌ها و مناظرات سیاسی بهره‌مند خواهند بود.

یادآور می‌شود، مهلت نام‌نویسی در این فراخوان، 25 فروردین 1400 اعلام شده است.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند سؤالات و مطالب خود را از طریق شماره‌های 02537713765 یا 09111547558 با مسؤلان در میان بگذارند یا به سامانه‌ی پیامکی 30007227005461 ارسال کنند.

پذیرش مرکز فقهی «الامام امیرالمؤمنین» + شرایط

ارسال نظرات