۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۶۷۶۸۲۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف تقویت بنیه تبلیغی طلاب

برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف تقویت بنیه تبلیغی طلاب
لرستان - عزیزی از برگزاری مجازی کارگاه های آموزشی در محورهای مختلف خبر داد و گفت: این دوره ها با هدف تقویت فعالیت های تبلیغی طلاب در فضای مجازی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه طلاب بیان داشت: کارگاه های آموزشی با محوریت مختلف فرهنگی، تبلیغی و آموزشی برگزار می شود.

معاون فرهنگ حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: با توجه به شیوع کرونا دوره های آموزشی تبلیغی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و هدف از برگزاری این دوره ها تقویت بنیه علمی، تبلیغی طلاب و بهره مندی از فضای مجازی در عرصه تبلیغ است.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی خبر داد و گفت: در این دوره که به صورت مجازی در سامانه مدرس برگزار شد خواهران و برادران مدارس علمیه استان مهارت ها و فنون مقاله نویسی را فرا گرفتند.

عزیزی خاطرنشان کرد: فرا گرفتن مهارت های پژوهشی امری ضروری برای شرکت در جشنواره های پژوهشی علامه حلی خواهد بود و طلاب شیوه های نوین پژوهشی را فرا گرفتند.

کارگاه آموزشی مهارت فرزند آوری برگزار شد

وی ادامه داد: کارگاه مهارت های فرزند آوری از دیگر دوره های آموزشی است که به همت مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد ویژه طلا خواهر استان برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به نقش تبلیغی طلاب در جمع بانوان اظهار داشت: برگزاری این دوره برای تقویت فعالیت های تبلیغی در عرصه خانواده، فرزند آوری و تربیت صحیح فرزندان نقش آفرین است.

وی یادآور شد: این دوره آموزشی با هدف تبیین برکات فرزندآوری به صورت مجازی در سامانه مدرس با حضور اساتید مشاور حوزه علمیه استان برگزار شد

عزیزی راهکارهای تبلیغی تشویق زوجین به فرزند آوری، مشکلات تک فرزندی، برکات فرزندآوری و بیان معضلات کاهش رشد جمعیت را از محورهای برگزاری ین دوره آموزشی عنوان کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات