۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۷۷۱۰۲
به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان برگزار می شود:

مسابقه کتابخوانی + لینک

مسابقه کتابخوانی + لینک
اپلیکیشن پاتوق کتاب به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «انتظار عامیانه عالمانه عارفانه» کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اپلیکیشن پاتوق کتاب به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی با محوریت کتاب «انتظار عامیانه عالمانه عارفانه» کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند، با دانلود و مطالعه کتاب «انتظار عامیانه عالمانه عارفانه» از طریق سایت و اپلیکیشن پاتوق کتاب به نشانی patogh.mobi ، از تاریخ 5 الی 9 فروردین 1400 در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین اپلیکیشن پاتوق کتاب، ضمن لحاظ امتیاز باشگاه مخاطبین پاتوق کتاب، برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون این مسابقه (معادل درصد کسب شده آن ها)، در انتهای مسابقه به 10 نفر از شرکت کنندگانی که امتیاز بالای 80 درصد کسب کرده باشند، به قید قرعه، جوایزی به شرح زیر تقدیم می کند.

مسابقه

نفرات اول تا سوم : هر کدام دو میلیون ریال جایزه نقدی

نفرات چهارم تا ششم : هر کدام یک میلیون ریال جایزه نقدی

نفرات هفتم تا دهم : هر کدام پانصد هزار ریال اعتبار خرید از اپلیکیشن پاتوق کتاب

دستورالعمل شرکت در مسابقه

ابتدا اپلیکیشن پاتوق کتاب را دانلود و نصب کنید.

پس از ثبت نام (و یا) ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن پاتوق کتاب، این کتاب را دانلود و آن را در محیط اپلیکیشن، مطالعه بفرمایید.

بعد از مطالعه کتاب، جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی «انتظار عامیانه عالمانه عارفانه» روی لینک زیر کلیک کنید. patogh.mobi

(مسابقه از تاریخ 5 الی 9 فروردین قابل شرکت خواهد بود.)

اسامی برندگان مسابقه، روزانه از طریق صفحه مسابقه و همچنین در صفحات اپلیکیشن پاتوق کتاب در شبکه های اجتماعی، اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات