۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۷۱۹
نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیشرفت ایران اسلامی در بخش های مختلف موجب اقتدار کشور شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: پیشرفت ایران اسلامی در بخش های مختلف موجب اقتدار کشور شده است.
نماينده ولي فقيه در گلستان
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذشته در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد گرگان حضور یافت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان همیشه شاهد گفت: مردم استان با برگزاری مراسم تجلیل وتکریم از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس فضای استان را به عطر بلند و والای شهیدان معطر می کنندکه این نشانه قدر شناسی مردم به شهداست.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت کشور در زمینه های مختلف افزود: نمی خواهیم بگوییم در مملکت و نظام ما اشکال وجود ندارد؛ اما دور از انصاف است که بگوییم کار نشده، چرا که در کلیت نظام و در سطح جهانی دارای امتیازات و پیشرفت های متعددی در زمینه های مختلف هستیم.
 
 آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: این که ما در زمینه انرژی هسته ای به جای مطلوبی رسیدیم و رهبر معظم انقلاب، ریس جمهور محترم و نظام ما در مقابل همه قدرت های جهانی ایستادگی و دفاع می کنند، نشان از پیشرفت کشورمان در همه زمینه ها است که موجب اقتدار ایران شده است.
 
امام جمعه گرگان ادامه داد: ممکن است بعضی از حرف های داخلی برای مردم دلسرد کننده و تاثیرگذار باشداما اگر ما با یک نگاه فراتر به مسائل نگاه کنیم، راضی خواهیم بود چرا که در شرایط مناسب و مطلوبی بسر می بریم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان حفظ حجاب برای زنان را نشانه شخصیت آنها برشمرد و گفت: حجاب یک حریم برای زنان است و اگر حجاب نباشد زن حریم ندارد./د102
ارسال نظرات