۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۷۷۳۰۸

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
توضیحات بانک مرکزی درباره جبران کسری بودجه با چاپ پول، ایران اینطوری جنگید، بایدن، کپی برابر اصل ترامپ!، وقتی نقطه‌زنی سریال گاندو از موشکهامون هم بیشتره بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، توضیحات بانک مرکزی درباره جبران کسری بودجه با چاپ پول، ایران اینطوری جنگید، بایدن، کپی برابر اصل ترامپ!، وقتی نقطه‌زنی سریال گاندو از موشکهامون هم بیشتره بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

توضیحات بانک مرکزی درباره جبران کسری بودجه با چاپ پول

 صفحه روابط عمومی بانک مرکزی نوشت:

‏تامین ریال از منابع بانک مرکزی، به پشتوانه ارزهای مسدودی، موجب رشد پایه پولی و نقدینگی می شود.

اما نکته:

سیاستگذار پولی نمی تواند از قانون تمرد کند؛

بانک مرکزی نمی تواند از پرداخت های ریالی خودداری کند که طبق نص صریح قانون موظف به انجام آن است.

توضیحات بانک مرکزی درباره جبران کسری بودجه با چاپ پول

 

ایران اینطوری جنگید

 یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏طبق پروتکل باید اِجِکت میکردند؛ اما نکردند و هواپیمای موشک خورده را به هر ترتیبی بود نشاندند.

۴ سال بعد بچه های تعمیرات هواپیما را دوباره آماده پرواز کردند و همان خلبانی که فرود آورده بود (سرهنگ علیان) با آن پرواز کرد.

ایران اینطوری جنگید.

ایران اینطوری جنگید +عکس

 

بایدن، کپی برابر اصل ترامپ!

در حالی بایدن دوسال پیش در توئیت جالبی با انتقاد از ترامپ نوشته بود: خیلی عجیب است که وزارت خارجه آمریکا از ایران می خواهد به تعهداتش متعهد بماند، حال آنکه این ترامپ بود که از برجام خارج شد! که اکنون پس از رسیدن خود بایدن به ریاست جمهوری آمریکا، همان اظهارات را عینا تکرار نموده و برای ایران شرط و شروط می گذارد!

 

بایدن، کپی برابر اصل ترامپ!

 

وقتی نقطه‌زنی سریال گاندو از موشکهامون هم بیشتره

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت: صدای سوزشهایی که از لندن و مزدوران داخلی و خارجی در گوشه کنار جهان به گوش میرسه نشون میده برد و نقطه زنی سریال گاندو از موشکهامون هم بیشتره و هیچ محدودیت جغرافیایی و زمانی هم نداره

وقتی نقطه‌زنی سریال گاندو از موشکهامون هم بیشتره

 

رهبر انقلاب: اینها جواب خونهای پاک شهیدان را چگونه خواهند داد؟

 صفحه توییتر منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به نقل از ایشان نوشت: ‏امروز کسانی هستند که در زیر سایه جمهوری اسلامی و به برکت مجاهدت شهدا و رزمندگان، دارند با امنیت و آزادی زندگی میکنند و ۱۸۰درجه بر خلاف خواسته‌های شهیدان و اهداف انقلاب کار میکنند!

اینها جواب خونهای پاک شهیدان را چگونه خواهند داد؟

رهبر انقلاب: اینها جواب خونهای پاک شهیدان را چگونه خواهند داد؟

 

واکنش احسان علیخانی به درگذشت آزاده نامداری

 احسان علیخانی در واکنش به به درگذشت آزاده نامداری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده محترم و داغدار نامداری و عبادی... .

به قلب شکسته خانواده، همسری سوگوار و چشمان بی قرار دختری چهار ساله فکر کنیم و به جای نمک پاشیدن به زخم عمیقشان، قدری آرامش هدیه کنیم. خدایا روحش را شاد کن و خودت صبر و آرامش به این خانواده عطا کن.»

واکنش احسان علیخانی به درگذشت آزاده نامداری

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
بنظرمن نیروهای جهادی انقلابی خط ولایت بایستی یک گرد و خاک نفس گیری در امنیت فضای مجازی انجام بدهند. وقتی تکنولوژی لازم جهت کور کردن فرکانسی ماهواره ای هست و یا توان فیلتر کردن هوشمند شبکه‌های اینترنتی صهیونیستی هست چرا اینکار را انجام ندهیم در ضمن سامانه ملی اطلاعات بنحوی تقویت شود که از سامانه فلیر داخلی بتوانیم استفاده کنیم و حتی تکنولوژی های دیگر که براحتی کمک می‌کند بک اند وبسایت ها و حتی ایمیل ها را کاملا در سامانه ملی اطلاعات تلفیق کرد چرا این کار را نکنیم بدین ترتیب براحتی میتوانیم از شبکه های رسانه های اجتماعی غیر بومی بی نیاز شویم. در اینباره وزارت ارتباطات بایستی پاسخگو گردد. بایستی پایانه های سرورهای مختلف کشور کدگذاری گردد تا کاملا قانونمند کار کنند و طبق آخرین بروزرسانی های پروتکل های ietf کار کنند تا هر گونه حمله سایبری دفع گردد. متاسفانه درگذشت مرحومه نامداری بخاطر حملات سایبری سازمان یافته رسانه های صهیونیستی هست که البته مسبوق به سابقه هست و بایستی سازمان های مختلف کشور دست به دست هم بدهند تا این شبکه ها را کاملا مسدود و کور کرد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
،هموطنان در مورد کسی که فوت کرده قضاوت نکنید حتی اگر گناه شخص را هم به چشم دیده باشی ریختن آبروی خلق گناه است حالا چه برسد به قضاوت نادرست و تهمت و شایعه سازی ،
0
0