۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۷۷۳۷۱
آیت الله کعبی با تبیین مؤلفه های مؤثر در پیشرفت کشور:

دشمنان از اقامه تمدن اسلامی براساس نظامات دین در ایران هراسان هستند

دشمنان از اقامه تمدن اسلامی براساس نظامات دین در ایران هراسان هستند
آیت الله کعبی با بیان اینکه دشمنان از اقامه تمدن اسلامی براساس نظامات دین در ایران در هراسند، گفت: علت اصلی دشمنی آنها با جمهوری اسلامی وحشت از گسترش اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی ضمن پاسداشت و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: در روز  دهم و یازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ همه پرسی برای اصل نظام اسلامی برگزار شد و ملت ایران با بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه امام راحل روز ۱۲ فروردین را روز عید حزب الله، غلبه جندالله و شکست جندالشیطان اعلام کردند، گفت: رأی ملت به جمهوری اسلامی به معنای برپایی دستورات اسلام و نظامات دین بر پایه اراده عمومی ملت ایران در جهت تحقق استقلال آزادی و کرامت اسلامی بوده است.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رأی مردم به جمهوری اسلامی به معنای سازماندهی حضور مردم در صحنه جهت پیشرفت، عدالت و کرامت مادی و معنوی بر پایه دین بوده است.

وی با اشاره به اینکه برپایی جمهوری اسلامی به معنای اقامه دین اسلام در جامعه بوده، گفت: در سایه برپایی اقامه دین در جامعه می‌توانیم به استقلال، آزادی و استبداد ستیزی بر پایه توحید و معاد برسیم و همچنین پیوند مستحکم میان ملت و ولی فقیه را تضمین کنیم.

آیت الله کعبی ابزار داشت: مردم ایران در 12 فروردین سال 58 بر اساس دین، مکتب اسلام و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) و همچنین با اراده عمومی به جمهوری اسلامی در جهت اقامه دین در کشور رای قاطع دادند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با اقامه دین و برپایی نظام اسلامی در جامعه، هدف انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) در جهت ساماندهی جامعه بر پایه توحید و نظامات اسلامی محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکید شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی بر پایه اقامه دین در جامعه بوده است، گفت: هر زمانی که حرکت در مسیر اقامه دین در جامعه حرکت کردیم به دستاوردهای بزرگ علمی، معنوی و مادی دست یافته ایم.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اگر ۲۲ بهمن پیروزی سیاسی جمهوری اسلامی نامیده می شود، باید ۱۲ فروردین سال  ۵۸ روز پیروزی حقوقی نظام و انقلاب اسلامی قلمداد شود و همواره باید شکرگزار این پیروزی و یادآور این آرمان و اتفاق باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند، گفت: دشمنان از اقامه تمدن اسلامی براساس اقامه نظامات دین در جمهوری اسلامی ایران در هراسند و علت اصلی دشمنی با جمهوری اسلامی وحشت از گسترش اسلام ناب محمدی بر پایه آموزه های اهل بیت(ع) در منطقه و در سطح جهان است.

آیت الله کعبی دودلی ها، ناامیدی ها و بی توجه به نظامات دین را عامل اصلی عدم پیشرفت کشور دانست و افزود: عامل بدبختی و بسیاری از مشکلات و پسرفت های جامعه عدم پایبندی مسؤولان به دستورات دینی و عمل نکردن به احکام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه دستاوردها و پیشرفت های کشور در سایه عمل به دستورات اسلامی به دست آمده است، افزود: حفظ وحدت مذاهب اسلامی، صیانت از تمامیت ارضی کشور و پیشرفت های مختلف در سایه عمل کردن دستورهای دینی و برپای نظام اسلامی محقق شده است.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان سخنانش با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جهت دولت سازی و تمدن سازی اسلامی، بیان کرد: باید همواره آرمان های 12 فروردین سال 58 و ارزش های انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم، همچنین نظامات دین را به درستی بشناسیم و این مسائل را در مدیریت های دولت اسلامی اجرایی کنیم./998/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
احسنت و مرحبا بر آیت الله کعبی فقیه بصیر حاضر در صحنه
4
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
همگان خواهند دید که همراه مردم، اجازه مصادره انقلاب را نخواهیم داد، مستضعفان و پابرهنگان همچنان صاحب اصلی این انقلاب خواهند ماند تا در مسیر احیای تمدن اسلامی و درخشش آن بلند آفتاب، به دولت اسلامی و جامعه اسلامی دست یابیم، انشاالله تعالی
4
0
ناشناس
United States
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۱
در بیانات ایت الله کعبی به درستی امده بود روز 10 و11 فروردین همه پرسی برگزار شد . سهوا 11 و 12 درج گردید لطفا اصلاح کنید با تشکر
2
0
ناشناس
United States
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۱
در بیانات ایت الله کعبی به درستی امده بود روز 10 و11 فروردین همه پرسی برگزار شد . سهوا 11 و 12 درج گردید لطفا اصلاح کنید با تشکر
3
0
قاسم بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
خدا وجود نازنین ایشون رو برای نظام و حوزه ها حفظ کند
حقا سرمایه گرانسنگی هستن و طلاب جوان باید از ایشون الگو بگیرن
2
0
اکبر اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
آقازاده های آیت الله کعبی نمونه واقعی فرزندان صالح هستن که در مکتب ایشان به خوبی رشد و نمو یافته و حقیقا سرباز امام عصر هستن
2
0