۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۷۶۶۲
امام جمعه ازنا:

راه خنثی سازی تحریم ها تقویت توان داخلی کشور است

راه خنثی سازی تحریم ها تقویت توان داخلی کشور است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند راه خنثی سازی تحریم ها را تقویت توان داخلی کشور عنوان کرد و گفت: تحقق شعار سال لازمه حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در راستای سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه پاداش و جزای تلاش و کوشش انسان در دنیا به او داده خواهد شد، بیان داشت: تلاش و و مجاهدت در کسب روزی حلال، جهاد در راه خدا محسوب می شود و کارگران مصداق بارز این کلام هستند.

امام جمعه ازنا با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، این نامگذاری را نشان دهنده اهمیت مسأله تولید در کشور دانست.

وی بر ضرورت عزم جدی مسؤولان به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: تحقق شعار سال لازمه رفع مشکلات کشور و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است.

پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، با حمایت از كارگران محقق می‌شود

حجت الاسلام سپهوند با تأكید بر اینكه پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، با حمایت از كارگران محقق می‌شود، عنوان داشت: كارگران نقش مهم، ارزنده و غیر قابل انکاری در تولید دارند و حمایت از آنها بدون شک تحقق شعار سال را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمن پس از سال تحریم و تهدید، امروز به شکست این تحریم ها اعتراف کرده است، افزود: راه خنثی سازی تحریم های دشمن تنها در تقویت توان داخلی و تکیه بر دانش ایرانی است.

امام جمعه ازنا بیان داشت: این امر با دستان پرتوان کارگران، حمایت از تولید و رفع موانع سر راه تولید محقق می شود و نیازمند برنامه ریزی، مدیریت، کار و اقدام جهادی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات