۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۷۷۷۲۷
حجت الاسلام غضنفر آبادی:

علت مشکلات موجود سوء‌ مدیریت و ناکارآمدی مدیران است

علت مشکلات موجود سوء‌ مدیریت و ناکارآمدی مدیران است
حجت الاسلام غضنفر آبادی علت مشکلات موجود را سوء‌ مدیریت مدیران دانست و گفت: برخی حل مشکلات را به برجام گره زده و فعالیت‌های اقتصادی را به خواب زمستانی فرستادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید گفـت: هُوَ الَّذِی‌ أَرْسَلَ‌ رَسُولَهُ‌ بِالْهُدَى‌ وَ دِینِ‌ الْحَقِ‌ لِیُظْهِرَهُ‌ عَلَى‌ الدِّینِ‌ کُلِّهِ‌ وَ لَوْ کَرِهَ‌ الْمُشْرِکُونَ‌ او کسی است که رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه ادیان غالب سازد، هر چند مشرکان خوش نداشته باشند. بر اساس این آیه و آیات دیگر اراده خداوند بر آن است که دین واحد در سراسر عالم حاکم شود و این اجتناب ناپذیر است.

وی در مجلس یازدهم ادامه داد: فراگیری دین واحد یعنی همان فرج که همه منتظرش هستیم، انقلاب اسلامی فرج آن طلوع دل انگیز است بر همین مبنی است که امام راحل حفظ نظام را از واجبات دانستند و مقام معظم رهبری فرمودند هر که امروز با انقلاب،  امام خمینی (ره) و راه امام بیعت کند به معنی بیعت با پیامبر است. اگر چنین است که هست، چه شیرین است جان دادن برای آن و چه شوق انگیز است، خدمت در راه آن و چه غرور آفرین است ایستادگی و پایمردی در برابر دشمنان آن و افسوس و صد افسوس که برخی از درک آن عاجز و محروم هستند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: به برکت این انقلاب کارهای بسیار بزرگی به رغم همه دشمنی‌ها در سراسر ایران انجام شده است. در حالی که قبل از انقلاب با صادرات روزانه شش میلیون نفت می‌شد، تمام شهرها و روستاها را از بهترین امکانات بهره مند ساخت اما فقر، فلاکت، محرومیت و بدبختی از سر روی این مملکت و کشور می‌بارید. ابتدا سرمایه‌های این مردم را غارت کردند، چپاول کردند، بردند و برباد دادند، لعنت والله علیهم.

وی افزود: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد که گناه انقلاب نیست، انقلاب راه حل مشکلات را بیان کرده است اما برخی از صاحبان قدرت و به ظاهر انقلابی آن را در  جایی دیگر جست و جو می‌کنند، کدخدا را به جای خدا حلال مشکلات می‌دانند، وقتی با سوء مدیریت کارخانه‌ها را تعطیل و جوانان بیکار شوند و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در گمرکات باقی بماند، فاسد شود و کالاهای ضروری مردم با این وضع اسفناک توزیع شود، انقلاب چه گناهی دارد؟

وی در مجلس یازدهم تصریح کرد: حل مشکلات را به برجام گره زده و تولید و فعالیت‌های اقتصادی را به خواب زمستانی اجباری فرستادند، انقلاب چه تقصیری دارد؟ وقتی با یک شایعه و خبر دروغ، روغن، مرغ، پوشک و غیره از مغازه‌ها  جمع شود و به انبارها و یا پستوهای خانه‌ها منتقل شود و نا امیدی را در جامعه ایجاد کند، حل مشکلات را کجا باید جست و جو کرد؟ تا زمانی که فکری به حال فضای مجازی پر دروغ و پر خطر نشود که باورها و اعتقادات و فرهنگ جامعه مخصوصا جوانان را هدف قرار داده و اعتماد به نفس و روحیه خودباوری مردم را سست و تضعیف نموده و می‌نماید، مشکلات چگونه حل خواهد شد و گناه انقلاب چیست؟

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر ادامه داد: وقتی در انتخابات، انتخاب افراد بر اساس واقعیت‌ها، پیام شهدا، نصایح امام راحل و مقام معظم رهبری، دلسوزان و راهبردهای انقلاب صورت نگیرد و فریب و دروغ و شعارهای به ظاهر قشنگ و جوسازی‌های غرب گرایان و غرب زدگان وسیله امپراطوری رسانه ای در خارج و نوکران رسانه و غیر رسانه ای آنها در داخل کارساز بیافتد و آنچنان رونق اقتصادی که وعده دادند محقق نشود انقلاب چه گناهی دارد ؟ نباید سوء مدیریت‌ها ، کم کاری‌ها، تنبلی‌ها، بی برنامه‌گی‌ها و بی لیاقتی‌ها و دسته‌های خائن را که وضع نا بسامان امروز را رقم زده به پای انقلاب گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: هر ثانیه، هر دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال از عمر دنیا که می‌گذرد به شکست، پایان و غروب عمر سیاه و تاریک ظلم ستم و فساد و طلوع پیروزی خورشید ولایت عظما ارواح نا فدا نزدیک تر می‌شود. پس ای جوانان، انقلابی‌ها، بسیجیان، خداجویان، منتظران و ملت بزرگ ایران دل قوی دارید و آماده باشید وسست نگردید و خسته نشوید، یاس و نا امیدی را زیر پا بگذارید و انگیزه‌هارا قوی کنید.

حجت الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: صدای خرد شدن آمریکا نماد استکبار و ظالم به وضوح به گوش می‌رسید و صدای پای  عدالت حس می‌شود. به فرموده مقام معظم رهبری باید کار آزموده و پر انگیزه از انقلاب حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت العظمی ارواح نا فدا نزدیک کنید. به خدا قسم این مشکلات، مشکلاتی غیر قابل حل نیست اما مردش را می‌خواهد، اگر با شور، شعور، شوق و شعف انتخاباتی را برگزار کنیم که از دل آن مدیرانی جهادی، انقلابی، دلسوز، پر تلاش و با کفایت و ضد فساد و مردم دوست بیرون آید خواهیم و خواهند دید که مشکلات به ویژه اقتصادی قابل حل است.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تاکید کرد: از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای چندمین بار درخواست می‌‎نمایم نسبت به حل مشکلات پیش فروش خودرو‌های شرکت‌های خودرو سازی در بم اقدام نماید و نسبت به وضع قیمت پایین خرما تدبیری بیاندیشند. از وزیر راه و شهرسازی درخواست می‌کنم نسبت به احداث باند دوم باند دوم محور ریگان – نرماشیر و سایر جاده‌های مقرر شده در حوزه انتخابیه بنده اقدام نماید./998/

ارسال نظرات