۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۷۷۸۳۹
حجت الاسلام والمسلمین نوری:

رییس جمهور آینده باید کارآمد و دشمن شناس باشد

رییس جمهور آینده باید کارآمد و دشمن شناس باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد که رییس جمهور باید دشمن شناس باشد و در زمینه حل مشکلات کشور به توان داخلی تکیه کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، نکاتی پیرامون صلوات شعبانیه را مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برکات الهی در ماه مبارک رمضان بر انسان ها نازل می شود و ما باید از این فرصت بی نظیر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ثواب اعمال خیر در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه های دیگر چندین هزار برابر است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک ماه بسیار با عظمت و پر از لطف و محبت و رحمت است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، بر لزوم حضور حداکثری در این انتخابات و انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب برای رییس جمهور ویژگی های مهمی را مطرح کرده اند که یکی از این ویژگی ها «کارآمدی» است؛ شخص رییس جمهور اختیارات گسترده ای دارد، از این رو باید کارآمد و با نشاط باشد تا بتواند کشور را اداره کند.

امام جمعه بجنورد دشمن شناسی را از ویژگی های مهم رییس جمهور آینده برشمرد و تأکید کرد: رییس جمهور باید دشمن شناس باشد و در زمینه حل مشکلات کشور به توان داخلی تکیه کند؛ رییس جمهور باید به جای حل مشکلات کشور از طریق مذاکره، بر توان داخلی کشور و ظرفیت های جوانان تکیه کند.

وی همچنین به شعار سال مبنی بر «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید مانع هایی که بر سر راه تولید هستند را بردارند؛ یکی از این موانع واردات بی رویه است که باید جلوی آن با جدیت گرفته شود؛ کنترل گرانی ها، قطع دست واسطه ها و مواردی از این قبیل نیز می تواند به این مهم کمک کند./841/

ارسال نظرات