۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۷۷۸۶۰
استاد اخلاق حوزه علمیه قم:

مبلغان با بهره گیری از فضای مجازی به تبلیغ دین بپردازند

مبلغان با بهره گیری از فضای مجازی به تبلیغ دین بپردازند
حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه با اوج گیری شیوع ویروس کرونا مراسم‌های مذهبی محدود شده، گفت: مبلغان با بهره گیری از فضای مجازی در جهت ترویج معارف دین تلاش کنند.

حجت الاسلام ذبیح الله اسماعیلی، استاد اخلاق حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، درآستانه ورود به ماه مبارک رمضان بر لزوم بهره گیری از فیوضات این ماه الهی تأکید کرد و گفت: بسیاری از اعمال و ادعیه وارده در ماه مبارک رمضان جنبه شخصی و فردی دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه امسال نیز با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در جامعه بسیاری از مراسم‌های جمعی و مذهبی محدود و تعطیل شده، گفت: هرچند اجتماعات دینی امسال محدود شده، اما مکلفین می توانند اعمال این ماه را به صورت فردی ادامه دهند و از فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

مراسم و مناسک دینی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

وی با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره تأثیرگذاری ویژه ای بر مخاطبان و نسل جوان دارد، ابراز داشت: امسال با اوج گیری دوباره ویروس کرونا در جامعه، می توان مراسم و مناسک دینی همانند نماز جماعت و جمع خوانی قرآن را با جمعی محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام داد.

مبلغان با بهره گیری از فضای مجازی به تبلیغ دین بپردازند

 مبلغان با بهره گیری از  فضای مجازی به تبلیغ دین بپردازند

استاد اخلاق حوزه علمیه قم بر لزوم بهره گیری مبلغان از فضای مجازی در  جهت ترویج معارف دین در جامعه تأکید کرد و گفت: مبلغان نیز می توانند از طریق ارتباط گیری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با مخاطبان و نسل جوان ارتباط برقرار کنند و از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان برای مخاطبان خود تبیین کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان ابراز داشت: مبلغان و مؤمنان می توانند تجارب معنوی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و همدیگر را به سوی کسب فیوضات در ماه مبارک رمضان دعوت کنند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
باسلام و درود بر حضرت حجة الاسلام جناب آقای اسماعیلی حفظ الله تعالی وجوده المبارک از بابت این توصیه ی بسیار ارزنده ای کرده اند .شایسته ی سپاسگزاری هستند. ورود اندر فضاهای مجازی _برای عالم است لازم نه بازی __ _ بیا ارشاد مردم را هدف گیر __خودت را همچو درّی در صدف گیر __به انجامش رسان کار رسالت __هدایت کن کسانی با دلالت _ با عرض ادب و احترام ،محمد مهدی اسلامی
1
0