۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۷۷۹۷۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مراسم و مجالس مذهبی با رعایت پروتکل ها برگزار شود

مراسم و مجالس مذهبی با رعایت پروتکل ها برگزار شود
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: همه ما ملزم به رعایت شرایط کرونایی هستیم ولی معنایش این نیست که هیچ برنامه مذهبی و قرآنی در ماه رمضان نداشته باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جلسه شورای گسترش فرهنگ قرآن کریم استان که شامگاه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد با تأکید بر اهتمام به مسائل قرآنی در تمام طول سال، اظهار کرد: اکنون در شرایط ویژه کرونایی هستیم و اگر کرونا ادامه یافت باید حرم‌ها و مجالس مذهبی تعطیل شوند؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه می‌توان به شیوه‌های دیگر مراسمات مذهبی را برگزار کرد عنوان داشت: مصلی اهواز گنجایش جمعیت بین ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر را دارد، اما با توجه به شرایط کنونی می‌توان با ۵۰۰ نفر و رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراسم و مجالس مذهبی را در آن برگزار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه نباید مساجد تعطیل شود، گفت: همه ما ملزم به رعایت شرایط کرونایی هستیم، ولی معنایش این نیست که هیچ برنامه قرآنی در ماه رمضان نداشته باشیم.

امام جمعه اهواز در پایان بر تاثیر دعا و مناجات بر رفع بلایا و بیماری‌ها اشاره داشت و تصریح کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سر جای خودش است و حتماً آن را خواهیم داشت، اما در ماه رمضان، در فضای باز مساجد برنامه‌های دعا خوانی و مناجات را برگزار کنید./۹۴۵۴/
ارسال نظرات