۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۰۱۹
حجت الاسلام نورموسوی خبر داد؛

اهدای بسته‌های معیشتی به ۱۵۰۰۰ خانواده نیازمند

اهدای بسته‌های معیشتی به ۱۵۰۰۰ خانواده نیازمند
مسؤول روابط عمومی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی با بیان این که سیره علما همواره کمک رسانی به نیازمندان است از اهدای بسته‌های معیشتی به ۱۵۰۰۰ خانواده نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جواد نورموسوی مسؤول روابط عمومی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی با تأکید بر توجه علما و مراجع تقلید نسبت به وضعیت معیشتی مردم و کمک به نیازمندان اظهار داشت: گاهی گفته می شود مراجع تقلید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم در مسائل معیشتی بی تفاوت هستند، در حالی که ماجرا دقیقا برعکس است.

وی تصریح کرد: مراجع تقلید و حوزه های علمیه دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به کمبودها و مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروز بیش از گذشته شده است، بی تفاوت نیستند.

تهیه بسته های معیشتی برای 15000 خانواده نیازمند

حجت الاسلام نورموسوی خاطرنشان کرد: بیت حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رضوان الله علیه از زمان پدرشان مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی در ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی و کمک مالی با عنوان سفره کریمانه(ضیافت رمضان) به نیازمندان اهدا می کردند.

مسؤول روابط عمومی دفتر آیت الله فاضل لنکرانی افزود: این بیت از 60 سال پیش این کمک ها را با حمایت و مساعدت مقلدین و خیرین شروع کرد و همچنان این کمک ها ادامه دارد.

وی با بیان این که امسال به 15000 خانوار سبد غذایی شامل 70 تن برنج به همراه روغن، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرهنگی اهدا می شود، گفت: علاوه بر اینها مبلغ پانصد میلیون تومان بن خرید فروشگاه زنجیره ای تقدیم خانواده های نیازمند می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تقبل الله
0
0