۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۸۴۴۰

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
صحنه‌ای جالب از سفر نخست‌وزیر ژاپن به آمریکا، انسان‌هایی که حتی شرافت لازم برای شغل رفتگری را ندارند، هدف کلان آمریکا از ورود به مذاکره با ایران، زباله‌گردی از کجا شکل گرفت؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، صحنه‌ای جالب از سفر نخست‌وزیر ژاپن به آمریکا، انسان‌هایی که حتی شرافت لازم برای شغل رفتگری را ندارند، هدف کلان آمریکا از ورود به مذاکره با ایران، زباله‌گردی از کجا شکل گرفت؟ بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

صحنه‌ای جالب از سفر نخست‌وزیر ژاپن به آمریکا

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏نخست وزیر ژاپن، تنها کشور قربانی بمباران اتمی آن هم به دست آمریکا، به محض ورود به آمریکا پیش از دیدار با بایدن به قبرستان آرلینگتون رفت و به مقبره سرباز گمنام ادای احترام کرد.

صحنه جالبی بود.

صحنه‌ای جالب از سفر نخست‌وزیر ژاپن به آمریکا +عکس

 

 

انسان‌هایی که حتی شرافت لازم برای شغل رفتگری را ندارند

سیدامیر سیاح، کارشناس مسائل اقتصادی در توییتر نوشت: ‏آن مسئولان ‎شهرداری آبادان که اسم‌شان را در لیست پاکبان‌ها اضافه کرده‌اند تا خارج از نوبت ‎واکسن بزنند، نباید مجبور به رفتگری شوند. اینها شرافت لازم برای شغل رفتگری را ندارند.

برای مجازات، به‌اینها اندازه پاکبانها حقوق و مزایا بدهید

انسان‌هایی که حتی شرافت لازم برای شغل رفتگری را ندارند

 

 

هدف کلان آمریکا از ورود به مذاکره با ایران

ابوذر گوهری، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هدف کلان آمریکا از ورود به مذاکره با ایران تحمیل شرایط حداکثری خود است اما در صورت عدم تحقق این امر، نفس مذاکرات و فرسایشی شدن آن برای واشنگتن منافعی خواهد داشت. مذاکره برای آمریکا تبدیل به عامل مهار و کنترل رفتار ایران شده است. تداوم فضای مذاکرات در یک سطح باعث شرطی شدن مردم ایران به نتیجه مذاکرات شده و عملاً آمریکا می‌تواند از این طریق در محیط داخلی ایران اثرگذاری نماید و بر تصمیمات و ترجیحات تصمیم‌گیرندگان داخلی اثرگذار باشد. همچنین مذاکرات فرسایشی بخشی از پازل عقب راندن پیشرفت‌های فنی ایران است. آمریکا در انجام مذاکرات عجله‌ای ندارد و گذشت زمان را به سود خود می‌داند از وی دیگر پیچیدگی‌های سیاست داخلی آمریکا و نیز انتخابات ریاست جمهوری ایران سبب احتیاط بیشتر واشنگتن و تلاش بر فرسایشی نمودن مذاکرات دارد.

اما باید دقت کرد مسئله فرسایشی نشدن مذاکرات نباید مانع تحقق «سیاست حرف قطعی» نظام شود به عبارت بهتر این دو سیاست اصولی، باید هم‌زمان لحاظ شود بدین معنا که نباید به بهانه عدم ورود به مذاکرات فرسایشی، منافع کلان ملی را نادیده بگیریم و به سمت توافق ناقص برویم. سیاست رفع تحریم مبتنی بر راستی آزمایی کامل و مستمر، مکمل سیاست عدم ورود به مذاکرات طولانی و ممانعت از فرسایشی شدن آن است و نباید یکی بدون دیگری لحاظ شود.

 

زباله‌گردی از کجا شکل گرفت؟

‏مهدی اقراریان مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی توییتی نوشت: زباله‌گردی نتیجه عملکرد و برنامه‌ریزی اشتباه سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران است.

زباله‌گردان بخشی از یک سیستم غلط در الگوی جمع‌آوری زباله هستند که مورد حمایت مدیران شهری است.

اصلاح این روش غلط و حمایت قانونی از ‎زباله‌گردان باید در اولویت شورای آینده شهر قرار گیرد.

زباله‌گردی از کجا شکل گرفت؟

 


دینی که فقط با یک حکم کار صدها نهاد و سازمان را انجام می‌دهد

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏طبق گزارش سالانه پلیس آمار جرائم در ماه رمضان به یک سوم کاهش می یابد.

ببینید چگونه اسلام فقط با یک حکم کار صدها نهاد و سازمان را انجام میدهد

آیا این اسلام ظرفیت تشکیل حکومت جهان را ندارد؟

آقایان از خواب غفلت غربزدگی بیدار شوید و به احکام اسلام برگردید که خیر دنیا و آخرت در آن است.

دینی که فقط با یک حکم کار صدها نهاد و سازمان را انجام می‌دهد

 

 

جلوه‌ای از سرشت پیروان علی(ع) در مردم یمن

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏باوجود اینهمه جنایت که از سعودی ها به مردم دلیر ‎یمن میرسد، اما حوثی ها و نیروهای مقاومت یمنی با اسیران خود اینگونه با محبت برخورد میکنند.

این همان سرشت پیروان علی ع است.

لعن الله آل سعود

جلوه‌ای از سرشت پیروان علی(ع) در مردم یمن +عکس

 

 

غنی‌سازی ۶۰ درصدی دسترنج احمدی روشن‌هاست؛ نه ...

حجت نیکی ملکی، سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام طی توییتی نوشت: غنی سازی 60 درصدی دسترنج دانشمندان گمنامی است که با هزار و یک فشار داخلی و تهدید خارجی، گمنام مشغول جهاد در سنگر علم و فناوری هسته ای هستند.

غنی سازی ۶۰ درصدی دسترنج مصطفی احمدی روشن هاست؛ نه ...

غنی‌سازی ۶۰ درصدی دسترنج احمدی روشن‌هاست؛ نه ...

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات