۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۷۸۵۶۵
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

سردار حجازی سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود

سردار حجازی سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد با صدور پیامی به مناسبت اروج شهادت گونه سردار حجازی، این سردار سپاه اسلام را سرباز شایسته فرمانده معظم کل قوا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با صدور پیامی اروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تسلیت گفت. متن پیام آیت الله طباطبایی نژاد بدین شرح است:

خبر درگذشت برادر عزیز سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی؛ جانشین فرماندهی نیروی قدس، موجب تاثر و تالم گردید.

این مجاهد بزرگ و سرباز رشید اسلام، علاوه بر سال های خدمتگذاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی علی الخصوص در جبهه مقاومت به ویژه در لبنان بود و پس از شهادت حاج قاسم نیز در طریق جهاد، در جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرماندهی معظم کل قوا بود و در سلوک فردی . مدیریتی در راه و منش فرمانده شهید قدم بر می داشت.

اینجانب این ضایعه اسف بار را به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، ملت شریف ایران، پاسداران و ایثارگران و تمامی هم رزمان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و در ایام معنوی ضیافت الله از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران واسعه الهی مسئلت دارم و رجا واثق دارم روح مطهر آن بزرگوار در کنار برادر شهید و دیگر همرزمان شهیدش آرام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز یکشنبه 29 فروردین ماه براثر عوارض جانبازی شیمیایی در دوران دفاع مقدس اروجی شهادت گونه داشت و به یاران شهیدش پیوست. /1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات