۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۷۸۵۸۰
حجت الاسلام علیزاده در گفت‌وگو با رسا:

مجاهدت های سردار حجازی در راه پیشبرد اهداف انقلاب فراموش نشدنی است

مجاهدت های سردار حجازی در راه پیشبرد اهداف انقلاب فراموش نشدنی است
حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه سردار حجازی جزء سرداران تراز اول نیروهای مسلح بود، گفت: خدمات و ایثارگری های آن مرحوم در راه ارتقا و پیشبرد اهداف انقلاب فراموش نمی شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده، معاون راهبردی و سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت عروج ملکوتی سردار سید محمد حجازی، به تبیین خدمات، فعالیت های جهادی و نظامی وی پرداخت و گفت: سردار حجازی سال ها خدمات، مجاهدت ها و ایثارگری های فراوانی را در جهت ارتقا و پیشرفت نظام اسلامی انجام داده بود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه سردار حجازی جزء سرداران تراز اول نیروی های مسلح بود، افزود: سردار حجازی، سالیان طولانی در سازمان بسیج مستضعفین خدمات بسیار درخشانی را ارائه کرد و در دوره فعالیت ایشان، بسیاری از بسیجیان سازماندهی شدند.

معاون سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور اظهار کرد: سردار حجازی در سمت فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه نیز مشغول فعالیت بود که این قرارگاه برای شرایط بحرانی کشور طراحی شده است و همچنین مسؤولیت دیگر ایشان نیز جانشینی نیروی قدس سپاه بود و وی در این جایگاه مورد اطمینان مسؤولان نظام و سپاه و نیز مورد تأیید رهبر معظم انقلاب بود.

سردار حجازی

وی با اشاره به خوشحالی رژیم صهیونیستی از شهادت سردار حجازی، گفت: طبیعی است که دشمنان نظام اسلامی از شهادت چنین سردار بزرگی که با فداکاری و ایثارگری های خود خدمات ارزنده ای به کشور ارائه کرده بود، ابراز خوشحالی کنند.

حجت الاسلام علیزاده اظهار داشت: سردار حجازی در مصاحبه اخیر خود، برنامه های نظام اسلامی و حاج قاسم سلیمانی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی را تشریح کرده بود، از این رو طبیعی است که سران رژیم غاصب اسرائیل بغض و کینه این سردار بزرگ را بیشتر از گذشته نسبت به وی داشته باشند.

معاون سازمان اساتید، طلاب و روحانیون سراسر کشور بیان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که سرداران بسیاری همچون سردار حجازی وجود دارند که راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد و این رژیم منحوس نخواهد توانست با خوشحالی های زودگذر خود را راضی نگه دارد و انهدام اسرائیل توسط فرزندان امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای محقق خواهد شد./998/

ارسال نظرات