۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۸۷۳۵
انتخابات و فضای مجازی(۳)؛

از دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات تا توهم بهاریون

از دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات تا توهم بهاریون
۲۲۰ تن از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات شدند که احتمالا یکی از گزینه‌های حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، در ادامه رصد‌ها و پوشش اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در رسانه‌ها و فضای مجازی، این بار بر اساس اشخاص و چهره‌های شاخص جبهه انقلاب اسلامی که احتمالا یکی از گزینه‌های حضور در انتخابات ریاست جمهوری باشند، به پوشش و رصد اخبار آن‌ها و ارائه آن به مخاطبان خواهیم پرداخت.

دعوت وکلای جمهور از قاضی القضاتدعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟

قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ۲۲۰ امضاء از آیت الله رئیسی دعوت کردند تا در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری حضور پیدا کند. این اقدام را می‌توان به‌عنوان یکی دیگر از اقدامات وحدت آفرین و انقلابی مجلس فعلی عنوان کرد.

ما همه یکی هستیم

دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟


یکی دیگر از کاربران که از طرفداران رئیسی و جلیلی بود، حمایت خود را از هر این دو شخص اعلام کرد و نوشت: «اگر به هر دلیلی کاندیدای جبهه انقلاب در مقابل جناح لیبرال، شخصی بجز این دو بزرگوار بود، حتما به اون کاندیدا رای میدم.»

شبهه‌سازی‌های بی‌پایان!

دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی با اشاره به شبهه ذهنی برخی از افراد نسبت به حضور آیت الله رئیسی و پیش آمدن وضع موجود به آن پاسخ گفت.

حمایت محمد از رئیسی
دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟

طرفداران سعید محمد نیز از حمایت محمد نسبت به حضور آیت الله رئیسی پشتیبانی کردند.

 

توهم زیاد انگاری بهاریسم/ رئیسی به شما نیاز ندارد!
دعوت وکلای جمهور از قاضی القضات/ چه خبر از رئیسی؟

برخی از کاربران طرفدار احمدی نژاد که هنوز باور نکرده‌اند که احمدی نژاد زاویه عمیقی با ولایت فقیه پیدا کرده است، حمایت احمدی نژاد را رمز پیروزی برای آیت الله رئیسی دانسته‌اند! البته اینکه آیت الله رئیسی بعد از دوره اول روحانی توانست ۱۶ میلیون رأی بیاورد، قطعا دلیلی بر محبوبیت آیت الله رئیسی در میان مردم است و آیت الله رئیسی نیازی به حمایت احمدی‌نژادی‌ها و گفتمان بهار ندارد. البته که قطعا این گفتمان سوخته هیچ‌وقت افراد دیگر جز خودشان را حمایت نخواهند کرد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
ما خانوادگی تو سال ۹۶ به آیت ا…رئیسی رای دادیم و در صورت حضور مجدد، به ایشان رای خواهیم داد.
ولی هرکسی هم که دو کلاس سواد مدیریتی داشته باشه و دلسوز مردم کشور و حاکمیت باشه بخوبی میفهمه که خروج آیت ا...رئیسی از قوه قضاییه به ضرر مردم ، کشور و حاکمیت اینو باید به چه زبونی گفت که آقایون بفهمن!!!..
2
0