۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۷۹۰۲۸
هاشمی‌طبا:

تاجزاده به درد انتخابات نمی‌خورد

تاجزاده به درد انتخابات نمی‌خورد
مصطفی هاشمی‌طبا عضو شورای مرکزی کارگزاران، با اشاره به نامزدی یک متهم امنیتی در انتخابات می‌گوید: تاج‌زاده نه به درد این کار می‌خورد و نه تأیید صلاحیت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی هاشمی‌طبا عضو شورای مرکزی کارگزاران، در گفت‌وگویی با وبسایت آزادی صراحتا با کاندیداتوری احتمالی تاجزاده مخالفت می‌کند. او می‌گوید: تاجزاده نه به درد این کار می‌خورد و نه تایید صلاحیت می‌شود. اما علی محمد نمازی، دیگر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، از کاندیداتوری تاجزاده استقبال می‌کندو می‌گوید: «من موافق هستم که آقای تاج زاده و دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب کاندیدا شوند، اما با این شرط که پایبند به تصمیمات نهاد اجماع ساز به نام جبهه اصلاحات باشند.»

وی می‌افزاید: «توصیه من این است که افرادی که در احزاب دیگری هم تجربه کاری و توانایی دارند و این آمادگی را در خود می‌بینند که اگر رئیس جمهور شدند، بتوانند کشور را خوب اداره کنند، ثبت نام کرده و رقابت کنند. منتها باید پایبند به تصمیمات جبهه اصلاحات باشند. توصیه من به شورای نگهبان هم این است که اگر به دنبال تامین منافع و امنیت کشور و همچنین توجه به توصیه رهبری درباره برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری هستند، اجازه دهند که کاندیداهای مختلف وارد شوند و رقابت کنند.»

به گفته وی، این به نفع کشور است. افرادی که الان مایل به کاندیداتوری هستند. مثلا آقای تاجزاده، مرعشی، کرباسچی و محسن هاشمی و حتی خانم‌هایی که مایل هستند باید اجازه حضور داشته باشند تا این فضای ساکن و غیر رقابتی تغییر کند.

وی از اعلام کاندیداتوری تاج زاده استقبال کرد، اما با توجه به سابقه برخورد شورای نگهبان با نامزدهای قانون شکن گفت: «پیش‌بینی می‌کنم که اکثر نامزدهای اصلاح‌طلبان از جمله آقای تاج زاده ردصلاحیت شوند».

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات