۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۷۹۰۵۹
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با رسا:

نامزدهای انتخاباتی باید دارای سوابق و کارنامه موفق مدیریتی باشند

نامزدهای انتخاباتی باید دارای سوابق و کارنامه موفق مدیریتی باشند
نماینده مجلس با اشاره به القای ناکارآمدی نظام از سوی دشمنان، گفت: مردم فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که کارآمدی نظام اسلامی را اثبات کند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و یک حق است؛ زیرا هر شهروندی نباید نسبت به آینده، منافع و سرنوشت مملکت خود بی تفاوت باشد، از این رو وظیفه شرعی ایجاب می کند که هر شهروند ایرانی برای تعیین ریاست جمهوری در انتخابات شرکت کند.

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و یک حق است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: هر فردی که در انتخابات شرکت نکند و به شخصی که نماد تفکر مورد نظر خود است رأی ندهد، سبب می شود که تفکر و جریان مقابل در انتخابات پیروز شود، از این رو، هر شهروند می تواند از حق حضور خود در انتخابات بهره ­مند شود و نگذارند که دیگران برای سرنوشت او تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصددند که مردم را از حضور در صحنه انتخابات دلسرد کنند، گفت: دشمنان سعی دارند که با کاهش مشارکت ملت در انتخابات، تزلزل در نظام و حاکمیت اسلامی ایران ایجاد کنند تا اینکه آنها بتوانند با فشارهای حداکثری در تعیین سرنوشت و آینده مملکت ما تأثیرگذار باشند.

مجتبی ذوالنور

همواره پشتوانه نظام اسلامی، مشارکت و آرای مردم بوده است

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را مأیوس  خواهند کرد، افزود: همواره پشتوانه نظام اسلامی مشارکت و آرای مردم بوده؛ از این رو با حضور پر شور مردم در انتخابات، ابزار تبلیغات و رسانه ای از دست دشمنان گرفته می شود و از اقتدار ملی و بین المللی کشور صیانت و حفاظت خواهد شد.

دشمنان درصدد القای ناکارآمدی نظام در حل مشکلات کشور هستند

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد القای ناکارآمدی نظام در حل مشکلات کشور هستند، گفت: همواره دشمنان برای دلسرد کردن ملت از نظام اسلامی کمبودها و مشکلات اقتصادی مردم را برجسته می کنند، که مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شوند، در حالی که شرارت ها، خصومت ها و تحریم های دشمنان عامل بروز مشکلات اقتصادی شده است.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه عامل دیگر مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت های مسؤولان ناکارآمد است، ابراز کرد: باید مردم فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که کارآمدی و توان نظام اسلامی را اثبات کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه ها باید اهتمام خود را برای خنثی سازی تبلیغات رسانه ای دشمنان بگذارند.

انتخابات

باید نامزدهای انتخاباتی دارای سوابق و کارنامه موفق مدیریتی باشند

وی با اشاره به شاخص‌ و ملاک های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری در اندیشه امامین انقلاب، گفت: پاکدستی، سلامت نفس، بصیرت، دشمن شناسی، پایبندی به ارزش ها و اعتقادات و ولایت مداری از شاخص های رییس جمهور دولت انقلابی و کارآمد است.

حجت الاسلام ذوالنور ابراز داشت: باید نامزدهای انتخاباتی دارای سوابق و کارنامه موفق مدیریتی باشند و آنها در سمت ها و مسؤولیت های راهبردی که در گذشته عهده دار بودند، کارآمدی خود را به خوبی اثبات کرده باشند.

وی با بیان اینکه باید رییس جمهور تحلیل درستی از مشکلات کشور داشته و با برنامه قوی و دقیق برای برون رفت از این مسائل راه حل ارائه دهد، افزود: باید رییس جمهور از توان نسل جوان برای اداره کشور بهره گیرد تا اینکه کادرسازی برای آینده نظام اسلامی صورت گیرد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
انشا…که جناب آیت ا…رئیسی تو دستگاه قضا تا اتمام ماموریت تحول تو قوه قضاییه می مونه ، شما هم به نیابت از مردم تلاشتونو بکنید، ولی اگر قرار شد ایشان در انتخابات شرکت کنن حتما می بایستی فردی شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش و خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد و تا قبل از رفتن انشا… تکلیف پرونده دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباری ... و غارتگران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانشان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب و همچنین در صورت امکان سایر پرونده ها ی موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم مالی مشخص گردد تا تیر کسانی که به دنبال بیرون کشیدن آیت ا….رئیسی از قوه قضاییه بوده اند به سنگ بخورد.
1
0
محسن احسانی
Iran, Islamic Republic of
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
دولت کارامد و انقلابی با رییس جمهوری آیت سید ابراهیم رئیسی محقق خواهد شد انشا...
0
0