۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۷۹۱۵۲

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
تدوین طرح حمایت از مدافعان سلامت در مجلس، واکنش امیرعبداللهیان به انتشار فایل صوتی ظریف، واکنش امام به انتشار صحبت‌های منتظری از رادیوهای بیگانه، گاندوها اطرافتان را پر کرده‌اند آقای وزیر! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، تدوین طرح حمایت از مدافعان سلامت در مجلس، واکنش امیرعبداللهیان به انتشار فایل صوتی ظریف، واکنش امام به انتشار صحبت‌های منتظری از رادیوهای بیگانه، گاندوها اطرافتان را پر کرده‌اند آقای وزیر! بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

تدوین طرح حمایت از مدافعان سلامت در مجلس

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نائب رییس مجلس در توییتر نوشت: ‏مصوبات ستادها یا دولت برای حمایت از کادر درمان هم حداقلی است و هم دونِ شأن این قشر زحمتکش و فداکار است.

 برای همین ‎طرح حمایت از مدافعان سلامت را تدوین کردیم تا هم کرامت کادر درمان حفظ شود و هم حمایت‌ها همیشگی باشد.

تدوین طرح حمایت از مدافعان سلامت در مجلس

 

واکنش امیرعبداللهیان به انتشار فایل صوتی ظریف

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در توییتر نوشت: ‏در مذاکرات هسته ای منتهی به برجام و سایر مذاکرات مهم بین المللی ، همواره دستاوردهای میدانی ج.ا.ایران پشتوانه بزرگ دیپلماسی بوده است. سردار سلیمانی هیچگاه از مردم هزینه نکرد. او میدان و دیپلماسی را دو رکن حفظ منافع ملت و امنیت ملی می دانست.

واکنش امیرعبداللهیان به انتشار فایل صوتی ظریف

 

واکنش امام به انتشار صحبت‌های منتظری از رادیوهای بیگانه

کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی واکنش امام را به انتشار  صحبت‌های منتظری از رادیوهای بیگانه منتشر کرد و نوشت: وقتی دشمن روی حرف‌های شما مانور می‌دهد یعنی به مصلحت انقلاب نیست!

رسانه‌های بیگانه همواره درصدد سوءاستفاده از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و تبدیل آن به جنگی تبلیغاتی علیه مردم ایران هستند؛ رویه‌ای که بارها مورد انتقاد امام خمینی قرار گرفته بود.

آیت‌الله مهدوی‌کنی در این باره می‌گوید: «یک‌بار خود آقای منتظری نقل کردند که امام بنده را خواستند و به من گفتند آقای منتظری شما حرف‌هایی می‌زنید که رادیوهای بیگانه آن‌ها را می‌گویند؛ رادیو بغداد این‌ها را می‌گوید. چرا شما حرف‌هایی می‌زنید که رادیو بغداد آن‌ها را می‌گوید؟! این دلیل بر این است که حرف‌های شما صحیح نیست؛ یعنی به مصلحت انقلاب نیست که دشمن روی آن‌ها مانور می‌دهد و روی آن تبلیغ می‌کند. بنابراین این حرف‌ها را نزن.

حتی امام تا این حد ایشان را نصیحت می‌کردند، نهی از منکر می‌نمودند. ولی این جریان همین‌طور ادامه داشت و تکرار و تداوم این‌ روش دیگر قابل تحمّل نبود و سرانجام امام ایشان را عزل کردند.»

واکنش امام به انتشار صحبت‌های منتظری از رادیوهای بیگانه

 

گاندوها اطرافتان را پر کرده‌اند آقای وزیر!

سیدنظام الدین موسوی نماینده مجلس در توییتر نوشت:

‏جناب آقای ظریف!

همین که فایل صوتی محرمانه جنابعالی از شبکه تلویزیونی وابسته به آل سعود سر در می آورد، یعنی در جریان قرار ندادن شما پیرامون حمله موشکی به عین الاسد و سفر بشاراسد به تهران کار بسیار دقیق و درست و هشیارانه ای بوده است.

گاندوها اطرافتان را پر کرده اند آقای وزیر!

گاندوها اطرافتان را پر کرده‌اند آقای وزیر!

 


بررسی فایل صوتی ظریف در مجلس

فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏قرار است مجلس، فایل صوتی اخیر ظریف را به طور دقیق بررسی کند و تصمیم بر این است چنانچه اظهاراتی خلاف منافع و امنیت ملی در سخنان وی باشد، از طریق حقوقی و قضایی پیگیری شود.

چشم امید مردم برای مقابله با خائنین به مجلس است.

بررسی فایل صوتی ظریف در مجلس

 


شباهت پیام منتظری و صوت ظریف

فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏شاید در ذهن جامعه این باشد که امام (ره) ۶ فروردین ۶۸ کاملا از آقای منتظری قطع امید کردند و آن نامه را نوشتند اما محققان می‌گویند بعد از پیام قائم‌مقام رهبری به آوارگان جنگی در دهه فجر ۶۷ که قبل از رسانه ملی، سر از بی بی‌سی درآورد امام از ایشان کاملا مایوس شدند.

شباهت پیام منتظری و صوت ظریف

 


این حرف آمریکایی‌ها دروغ نیست

مهدی چمران در توییتر نوشت: ‏یک مقام آمریکائی به صهیونیستها می گوید که آمریکا هیچ فشاری را از روی ایران برنمی دارد، ولی مذاکره کنندگان ما چیز دیگری می گویند. البته آمریکائیها دروغ زیاد می گویند ولی به صهیونیستها نمی گویند چون از جنس خودشان هستند. این هشداری جدی است که دوباره فریب نخوریم .

این حرف آمریکایی‌ها دروغ نیست

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات