۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۹۱۸۴

پخش شب شعر « دیدار ماه» از شبکه دو

پخش شب شعر « دیدار ماه» از شبکه دو
شب شعر «دیدار ماه» که هر ساله در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می شد، امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی حوزه هنری،عباس محمدی اظهار داشت: شب شعر دیدار ماه، هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شده و در محفلی گرم و صمیمی ، شاعران مطرح کشور از استان‌های مختلف، در محضر مقام معظم رهبری به شعرخوانی می پرداختند و ایشان نیز رهنمودهای ارزشمندی را بیان می‌فرمودند اما دو سالی می‌شود که به دلیل شرایط  خاص شیوع کرونا، این مراسم با حضور جمعی از شاعران ، در حوزه هنری برگزار شده و به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود.
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی در ادامه گفت: این مراسم که به یاد مراسم باشکوه شعر خوانی در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می شود، شامگاه سه شنبه هفت اردیبهشت از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از شبکه دو رسانه ملی پخش می شود.

پخش شب شعر « دیدار ماه» از شبکه دو

محمدی در ادامه افزود: در این شب شعر، شاعران مطرح کشوریوسفعلی میرشکاک، حاج علی انسانی، مرتضی امیری اسفندقه، عباس براتی پور، هادی سعیدی کیاسری، محمد مهدی سیار، مرتضی حیدری آل کثیر، قاسم صرافان، احمد شهریار، امید مهدی نژاد، میلاد عرفانپور، اسما سوری، نصیبا مرادی، عطیه سادات حجتی، محمد رسولی، میلاد حسنی و سعید تاج محمدی اشعار خود را می خوانند.

وی ابراز امیدواری کرد که مصیبت این ویروس منحوس هر چه زودتر پایان یابد و به یاری خدا در رمضان آینده، مراسم به روال هر ساله در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

ارسال نظرات