۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۷۹۴۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری مراسم شبهای قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم شبهای قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
کرمانشاه - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مراسم شب های قدر در این استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای برگزاری مراسم شب های قدر در کرمانشاه نشست های مشترکی با حضور سازمان تبلیغات اسلامی کشور و وزارت بهداشت تشکیل گردید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این نشست های دو طرفه موضوع برگزاری مراسم شب های قدر مطرح گردید و خوشبختانه با ادله لازم و مستندات، وزارت بهداشت با برگزاری این مراسم مشروط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی موافقت کرده است.

حجت الاسلام احمدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: براین اساس مراسم شب های قدر در شهرهایی که در بحث کرونا دارای وضعیت قرمز و نارنجی هستند باید در فضای باز و نیز با حضور محدودتر روزه داران و مومنان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در شهرهای زرد و آبی نیز برپایی مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نیز فاصله گزاری اجتماعی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه هیات های مذهبی باید در شب های قدر وضعیت را به خوبی مدیریت کنند، بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور همواره هیات ها و تشکل های مذهبی هماهنگی و تعامل خوبی با ستاد کرونا داشته اند و بی شک در شب های قدر نیز شاهد این همکاری خواهیم بود.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود گفت: از مردم فهیم و مومن کرمانشاه درخواست داریم که برای برگزاری باشکوه مراسم شب های عزیز قدر تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای کشور و استان را به صورت دقیق رعایت کنند./1400/

ارسال نظرات