۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۷۹۵۱۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

حفظ اقتدار و امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است

حفظ اقتدار و امنیت کشور در گرو حضور حداکثری در انتخابات است
حجت الاسلام اکبری گفت: حضور حداکثری مردم افزون بر اینکه موجب حفظ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، فرصت مناسبی برای تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: اراده ملی و حضور مردم در پای صندوق‌های رای یکی از موضوعاتی است که نشان از اقتدار یک ملت و بروز و ظهور ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن ملت در دنیا است که در ذهن همه قدرت‌های دنیا به عنوان یک امر مهم و اساسی نقش خواهد بست و دشمن نیز در برخورد و رویارویی این ملت با مشکلات برای تحقق بخشیدن آرمانهایشان متزلزل خواهد شد.

وی همچنین افزود: حضور گسترده که برگرفته از اراده ملت است می‌تواند رویکرد دشمن را در برخورد با این نظام عوض کند و رویارویی دشمن با این مسئله کار آسانی نیست.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: حفظ اقتدار ملت و نظام در گرو پیروی مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب و پیوند مردم با این نظام و انقلاب است و اگر این پیوند اتفاق بیفتد، حتی همه دنیا کنار هم جمع شوند و دسیسه کنند نمی‌توانند برای شکست این نظام و ملت گام بردارند و اینگونه مردم می‌توانند مکر دشمن را در هم بشکنند و این از نتایج حضور حداکثری در انتخابات است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تاکید امامین انقلاب همواره بر این بود که همه مردم، گروه‌ها و نیرو‌ها مسئول اند در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند چرا که که می‌خواهند سرمایه عظیم جامعه دینی را به دست این دولت و رییس‌جمهور بسپارند تا او بتواند مردم را در ابعاد مختلف به سمت و سوی کمال برساند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به اهمیت رای مردم در سرنوشت کشور عنوان کرد: در حوزه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و اداره کلی جامعه مجری رئیس جمهور است و بستگی دارد مردم چه کسی را به عنوان سکان‌دار امر اجرایی انتخاب می‌کنند و از این رو باید تلاش کنند فردی مناسب و در شأن و تراز نظام انتخاب کنند که دولتی دلسوز، دارای برنامه، با مدیریت وسیع و گسترده که در شان این مردم باشد سر کار بیاید.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئولیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که عدم حضور و یا حضور کمرنگ ما باعث می‌شود که دشمن مجدداً در این نظام طمع کند چرا گه دشمن همواره آماده است هر فرصتی که پیدا می‌کند ضربه‌ای به کشور و نظام وارد کند و حضور ما مانع این هدف دشمن خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات می‌فرمایند عدم حضور مردم در انتخابات و یا سستی و اختلاف آن‌ها در رای دادن ممکن است اشخاصی که لایق این مقام نباشند به این مقام برسند و این امری است که بسته به نظر خودتان دارد و باید با تمام قوا و جدیت این موضوع را دنبال کنید که سرنوشت اسلام و مسلمین را به دست کسی که لایق این مقام نباشد ندهید یعنی ما باید هم حضور آگاهانه پیدا کنیم و هم کسی را انتخاب کنیم که هم سطح نظام جمهوری اسلامی باشد.

حجت الاسلام اکبری در ادامه با اشاره به فرازی از سخنان امام راحل خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: انتخابات روز سرنوشت سازی است چرا که میخواهید زمام کشور را به دست کسی بدهید که در مقدرات کشور شما موثر است، سهل انگاری نکنید و پای صندوق‌های رای بروید و این یعنی حضور مردم در انتخابات باعث می‌شود که سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: در معارف اسلامی سرعت عمل در امور توصیه شده است، از این رو مردم در کار‌های خیر پیش قدم باشند و در بحث انتخابات که وظیفه ما و حق ما است در همان ساعات اول شرکت کرده و رای هایمان را به صندوق بیاندازیم و یقین بدانید هر کدام از رای‌های ما موشکی است در مقابل عمل بدخواهان و بدنامان که امروز هماهنگ شده اند برای براندازی نظام و ملت عزیزمان و برای اینکه این اتفاق نیفتد مردم باید تلاش کنند برای حفظ کشور اسلامی در انتخابات حضور حداکثری پیدا کنند./998/

ارسال نظرات