۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۷۹۸۱۶
حجت الاسلام شعبان زاده:

روز قدس؛ عامل همبستگی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین

روز قدس؛ عامل همبستگی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم گفت: روز قدس عامل همبستگی بین المللی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شعبان زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی قم پیش از ظهر امروز در همایش بین‌المللی «شهید قدس» ویژه بزرگداشت روز جهانی قدس شریف که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه روز جهانی قدس از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود، گفت: روز قدس عامل همبستگی بین المللی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی به تبیین پیام روز جهانی قدس به سراسر جهان پرداخت و ادامه داد: پیام مهم روز جهانی قدس این است که امت اسلام هیچگاه زیر بار ظلم نمی رود و نه به کسی ستم روا می دارد و نه به کسی اجازه ظلم و تجاوز می دهد.

حجت الاسلام شعبان زاده به ارائه گزارشی از روند برگزاری همایش «شهید قدس» پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی وجود نداشت، از این رو سازمان تبلیغات اسلامی درصدد این برآمد که با برگزاری همایش بین المللی «شهید قدس» گامی در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس گام بردارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم ابراز کرد: مسأله قدس از اولویت های مهم و نخست امت اسلامی است و در هر شرایطی که باشیم از این رخداد بین المللی، مقاومت و همبستگی دفاع خواهیم کرد و در میدان خواهیم ماند.

وی شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد عقلانیت جمهوری اسلامی دانست و مطرح کرد: ایشان همواره با اقدامات دلیرانه و مدبرانه خود حافظ منافع کشور ما در غرب آسیا بود.

حجت الاسلام شعبان زاده اظهار کرد: امروز مهمانانی از 60 کشور دنیا در همایش بین المللی «شهید قدس» حضور دارند و همه ما جمع شده ایم تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و به دشمنان بگوییم به زودی با نابودی صهیونیست ها در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند./841/

ارسال نظرات