۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۷۹۸۱۹
آیت الله سعیدی:

جهانیان فروریختن هیمنه‌ پوشالی اسراییل و آمریکا را به چشم می‌بینند

جهانیان فروریختن هیمنه‌ پوشالی اسراییل و آمریکا را به چشم می‌بینند
آیت الله سعیدی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تأکید کرد: جهانیان، فروریختن هیمنه‌ پوشالی اسرائیل جنایتکار و آمریکای تروریسم را به چشم می‌بینند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و نماینده ولی فقیه در استان قم به‌ مناسبت فرارسیدن روز قدس پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سنصلی فی القدس ان شاءالله

امام خمینی رحمت الله علیه، عالم‌ترین فرد به زمانه بودند که از برکت توجه و ابتکارشان در انتخاب آخرین جمعه‌ی رمضان به‌عنوان روز قدس، عمیق‌ترین پیوند سیاست و دیانت را در جهان اسلام رقم زدند تا هرساله در این روز مهم طنین « کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» خواب غفلت از چشمان جهان اسلام برگیرد.

اینک با گذشت سال‌های سال، از نام‌گذاری تاریخی روز قدس شریف، آنچه روز به روز قوی‌تر گشته، نیروی صبور و استوار مقاومت بوده و آنچه روز به روز خوار و بی‌آبرو گردیده، رژیم کودک‌کُش صهیونیست! قطعاً بیداری و هم‌صدایی بخش اعظم امت اسلام، در جمعه‌ی آخر رمضان، بزرگترین تکیه‌گاه غیورمردان صبور فلسطین و محور مقتدر مقاومت بوده است.

امروز جهانیان، فروریختن هیمنه‌ پوشالی اسراییل جنایتکار و آمریکای تروریسم را به چشم می‌بینند و برای وعده صادق مقام معظم رهبری روزشماری می کنند؛ تا پیش از موعد ۲۵ساله! شاهد تکبیر و نماز مسلمانان در مسجدالاقصی، بدون حضور مزاحمان صهیونیسم باشند!

افسوس که امسال بازهم به‌خاطر فراگیری بیماری منحوس کرونا امکان تجمع، حضور و راهپیمایی وجود ندارد لکن جادارد جوانان پرشور مومن و انقلابی، از بستر فضای مجازی استفاده کنند و همچون همیشه فریاد انتقام شهدای مظلوم ازجمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده را سردهند؛ دعوتگر صبر و استقامت باشند و به حمایت از حق در مقابل باطل برخیزند.

امید که حرکت‌های پُر شور امت اسلام، علی‌الخصوص جهان تشیع در مسیر فرج منجی عالم بشریت ثبت گردد.

سید محمد سعیدی؛ نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس قم/998/

ارسال نظرات