۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۷۹۸۸۲
فرمانده‌کل سپاه:

دشمن را با شکست‌های خفت‌بار روانه گورستان تاریخ می‌کنیم

دشمن را با شکست‌های خفت‌بار روانه گورستان تاریخ می‌کنیم
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای شهیدان آسیب ببیند"، گفت: دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگوی تلفنی برنامه سحرگاهی سیمای مازندران به‌مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان‌طومان سوریه با بیان اینکه "دشمنان ما افسرده، عاجز، ناتوان و ناکام هستند"، اظهار داشت: الحمدلله اسلام به‌برکت استقامت‌، صبر، پایمردی‌، وفاداری‌ و فداکاری‌ها در حال گسترش است.

وی افزود: قلب اسلام به‌واسطه مردم محکم است و تکیه‌گاه ما نیز مردم هستند و به سربازی آنان افتخاری می‌کنیم و امیدواریم این لباس خدمت و جهاد را همواره بر تن داشته باشیم.

سرلشکر سلامی با ابراز اینکه شهادت برای مردان خدا بزرگترین آرزوست و جوانانی که به میدان نبرد می‌روند و شهید می‌شوند به آرزوی خود می‌رسند، تصریح کرد: ایثار، گذشت، صبر و اجر اکبر مربوط به خانواده‌های شهیدان است زیرا این خانواده‌ها آرزوهای خود را بدرقه می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند، خانواده‌ها با بدرقه فرزندان خود، آرزوهای خود را فدا می‌کنند و این کار نیازمند گذشت، ایثار و ایمان قوی است.

سرلشکر سلامی با قدردانی از ایثار، استقامت و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا ادامه داد: مردی که به جهاد می‌رود خداوند در خانه جانشین اوست و اگر شهیدان در خان‌طومان به شهادت رسیدند و در عالم ملکوت مهمان درگاه الهی شدند، خداوند متعال همدم خانواده‌های شهیدان است.

وی افزود: خداوند بهشت را بر این خانواده‌ها ارزانی کرده است و خانه این شهیدان دروازه ورود به بهشت است زیرا جهاد دری از درهای بهشت به‌شمار می‌رود.

سرلشکر سلامی در پایان با تأکید بر اینکه "تا آخر پرچم را برافراشته نگه می‌داریم و اجازه نمی‌دهیم دستاوردهای باشکوه شهیدان آسیب ببیند"، گفت: به مقاومت ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله دشمن را با شکست‌های خفت‌بار به گورستان تاریخ روانه می‌کنیم.

ارسال نظرات