۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۷۹۹۱۹
نظرسنجی؛

«جهاد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم» مهم ترین راهبرد برای دولت آینده

«جهاد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم» مهم ترین راهبرد برای دولت آینده
مخاطبان خبرگزاری رسا با شرکت در نظرسنجی مبنی بر «کدام راهبرد را برای دولت بعد در اولویت می دانید؟» نظرات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی انتشار نظرسنجی خبرگزاری رسا مبنی بر این که «کدام راهبرد را برای دولت بعد در اولویت می دانید؟» مخاطبان این رسانه حوزوی نظرات خود را درباره آن از طریق شرکت در نظرسنجی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، «جهاد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم» با کسب 86.67 درصد به عنوان مهم ترین راهبرد برای دولت آینده از دیدگاه مخاطبان شناخته شد.

همچنین «توسعه فرهنگی» با کسب 5 درصد، «رابطه با غرب» با کسب 5 درصد و «توسعه سیاسی» با کسب 3.33 درصد از آرای مخاطبان، از دیگر گزینه های این نظرسنجی بود.

به نظر می رسد امروز آنچه که از دیدگاه مردم اهمیت دارد، مسأله کوشش دولت به صورت جهادی و شبانه روزی برای حل مشکلات معیشتی است و انتظار می رود دولت آینده برای این موضوع برنامه ای اساسی، راهبردی و کاربردی تدوین کند.

بر پایه تحلیل های موجود باید گفت آن دولتی می تواند آرای عمومی را به سوی خود جلب کند که برای «جهاد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم» برنامه عملیاتی و جهادی با تکیه بر توانایی داخلی و قطع امید از بیگانگان و اجانب داشته باشد.

پ/«جهاد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم» مهم ترین راهبرد برای دولت آینده

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
‏تیتر میزدن خسارت تاخیر اجرای برجام روزی ۴۰۰میلیاردتومنه! و برای توافق عجله کنید!
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
امیدواریم یه دولتی بیاد که بتونه یه تکونی به اقتصاد کشور بده
واقعا مردم دارن خیلی اذیت میشن
0
0