۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۹۹۴۰

درخواست اساتید و طلاب همدان از ریاست قوه قضاییه در آستانه انتخابات

درخواست اساتید و طلاب همدان از ریاست قوه قضاییه در آستانه انتخابات
اساتید و طلاب همدان با توجه به تجربه گسترده شما درخواست می‌کنند تا با ورود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، صحنه مدیریت کشور را به نفع مردم ونظام اسلامی تغیر دهید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن به انتخابات خرداد1400 و بالاگرفتن تب انتخابات و ثبت نام کاندیداها جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه همدان از ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی خواستار حضور در انتخابات شدند.

متن یادداشت و درخواست اساتید و طلاب همدان به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَكَتَبنا لَهُ فِي الأَلواحِ مِن كُلِّ شَيءٍ مَوعِظَةً وَتَفصيلًا لِكُلِّ شَيءٍ فَخُذها بِقُوَّةٍ(أعراف)

جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی(دامت توفیقاته)

سلام علیکم

امروز و با گذشت قریب به ۴۳ سال از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی مردم ایران، علی رغم پیشرفت‌های شگرف صورت گرفته در حوزه‌های سیاسی، بین‌المللی، عدالت اجتماعی و دیگر حوزه‌ها، حضور عناصر خسته و پشیمان از آرمان‌های انقلاب و برخی اشخاص نفوذی در سطوح بالای مدیریتی کشور، غباری غلیظ بر روی این دستآوردهای مهم کشیده است و روز به روز در پی ایجاد و گسترش شکاف بی‌اعتمادی میان نظام و مردم است. حربه‌ای که با آتش زدن به سرمایه‌های مردم در نهاد‌های اقتصادی، تورم و بی‌ثباتی در نرخ کالاهای اساسی و غیراساسی و لگدمال کردن عزت و کرامت بین‌المللی مردم غیور ایران هر روز برّنده‌تر می‌شود. امروز آنچه بیش از همه این موارد روح هموطنان شما را می‌آزارد، فساد و تبعیض است، که در لایه‌های مختلف نهادهای دولتی رخنه کرده است و رفع آن نیازمند مدیریتی پاک، قاطع و مورد وفاق ملی و هوشمند است.
با توجه به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(دام ظله) که فرمودند: "قوّه‌ی قضائیّه یا دستگاه‌های نظامی خب مدیریّتهایی دارند؛ اینها در قبال مدیریّتهایی که در قوّه‌ی مجریّه هست یک اندکی بالاتر از صفرند یا چند درصدِ مختصرند"، حجت بر همه تمام است. لذا به منظور گسترش عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و فساد باید با این معضل بزرگ، در لانه آن یعنی دستگاه‌های دولتی مبارزه نموده و ریشه آن را قطع کرد، مادامی که ریشه فساد موجود باشد قطع شاخ و برگ آن جز التیام موقت تاثیر بیشتری نخواهد داشت.

سرِ چشمه شاید گرفتن به بیل
چو پر شد نشاید گذشتن به پیل

اینک ما اساتید ، فضلا و طلاب همدانی درحوزه علمیه در کنار مردم فهیم ایران اسلامی با توجه به تجربه گسترده شما در فسادستیزی و عدالت‌طلبی و سابقه مدیریت کلان و همچنین محبوبیت اجماع ساز شما، صمیمانه وخیرخواهانه درخواست می‌کنیم تا با ورود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، صحنه مدیریت کشور را به نفع مردم ونظام اسلامی تغیر دهید. وخشنودی ارواح طیبه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را فراهم سازید
جمعی از اساتید وعلمای همدان درحوزه علمیه

والسلام علی عباد الله الصالحین

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هواخواه کربلا
Spain
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
نام نویسی این سید والا مقام و بزرگوار و ریاست جمهوری او راهگشای برون رفت کشور از معضلات و نوید دهنده اینده ای درخشان است.
0
0
طلبه انقلابی
Spain
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
درود بر این همه بصیرت طلاب همدانی.
باید برای مشارکت بالای در انتخابات کارهای عمیق تری صورت بگیرد.
0
0
ناشناس
United States of America
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شوق ایجاد تغییر توسط آیت الله رئیسی مردم رو پای صندوق میکشونه
خدا کمکشون کنه در انتخابات و تشکیل دولت آینده موفق باشند.
0
0