۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۰۲۳

دیدار مسؤولان شهری با آیت الله مرتضوی شاهرودی

دیدار مسؤولان شهری با آیت الله مرتضوی شاهرودی
خراسان رضوی - تنی چند از مسؤولان شهری مشهد با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی با وی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی، مدیر عامل سازمان فردوس های مشهد، همراه با حیدری رییس شورای شهر مشهد، منتظری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، دانایی معاون سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان با وی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حیدری رییس شورای شهر مشهد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمان شورای شهر پنجم در زمینه عمران و آبادی و پروزه های شهری ارائه کرد.

در ادامه آیت الله مرتضوی شاهرودی با آرزوی موفقیت برای وی و همراهان بیان داشت: خدمت به شهر مقدس مشهد و زوار و مجاوران حضرت رضا(ع) از بهترین کارهای مورد رضایت خداوند متعال است.

وی افزود: سعی و همت شبانه روزی شما در رفع مشکلات و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم باشد. در کارهایتان از توکل به درگاه احدیت و توسل به ائمه اطهار فراموش نشود.

استاد سطح عالی حوزه بیان داشت: توجه هرچه بیشتر به امام زمان(عج) داشته باشید و با توسل به حضرت رضا(ع) گره ها ومشکلات راه انشاءالله حل خواهد شد.

وی افزود: برای ریشه کن شدن بیماری کرونا همگان از دعا کردن و توجه و توسل به ائمه اطهار فراموش نکنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پایان بیان داشت: خدمات شما به نفع نظام و در راستای سهولت کارها و رضایت مردم باشد تا انشاءالله مورد توجه خداوند متعال قراربگیرد/933

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
این خبر چه ربطی به حوزه انقلابی دارد؟
0
0