۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۸۰۱۳۸
نقد عملکرد اقتصادی دولت؛

نمره اقتصادی دولت زیر صفر است/ شعار رفع مشکلات مردم عوام فریبی بود

نمره اقتصادی دولت زیر صفر است/ شعار رفع مشکلات مردم عوام فریبی بود
حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه شعار رفع مشکلات اقتصادی از سوی روحانی به قصد رأی آوری و عوام فریبی بود، گفت: نمره اقتصادی دولت زیر صفر است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ناکارآمدی دولت یازدهم و دوازدهم در عرصه اقتصادی کشور، گفت: دولت از روزهای نخستین فعالیت خود، وعده حل مشکلات اقتصادی در صد روز را با برنامه ریزی و پیش بینی دقیق اقتصادی مطرح نکرده بود، بلکه این وعده های توخالی تنها شعار تبلیغاتی و برای اخذ رأی بوده است.

حجت الاسلام نقدعلی بیان کرد: دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی کشور چشم امید به مذاکرات با اروپا و رفع تحریم های کشور داشت، در حالی که دلتمردان مذاکرات برجامی را بدون سیاست و تدبیر انجام دادند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برجام بر اساس وعده و وعیدهایی که سران آمریکایی و اروپایی داده اند، پایه گذاری شد؛ در حالی که بارها شاهد تخلف عهد و پیمان آنها بودیم.

وی با بیان اینکه اصل شعار رفع مشکلات اقتصادی در صد روز به قصد رأی آوری و عوام فریبی بود، افزود: مذاکرات برجام بدون استراژی خاص، با وادادگی محض و جاسوس پروری از سوی دولتمردان صورت گرفت، از این رو تمام مسائل سبب شد که دولت یازدهم و دوازدهم نتواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیری و فرتوتی دولتمردان و وزیران، عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان داخلی سبب مشکلات عدیده اقتصادی کشور و معیشتی مردم شده است.

حجت الاسلام نقدعلی ابراز کرد: وام دار بودن سران دولتی به صاحبان قدرت و ثروت سبب شد که هیچ گاه به فکر بهبود اقتصادی کشور و معیشت مردم نباشند و عمدتا دولتمردان به فکر سودهای بادآورده و پر کردن جیب خود با بهره گیری از منافع ملی بودند.

وی درباره کارنامه اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد: اصلا آقای روحانی را شاگرد مدرسه مدیریت نمی دانم تا اینکه برای او کارنامه ای صادر شود، آقای روحانی وارد درس و امتحان نشده تا اینکه نمره ای را گرفته باشد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمره ای زیر صفر متصور بود، قطعا این نمره در کارنامه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم به دولت روحانی داده می شد./998/

ارسال نظرات