۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۸۰۲۳۳
قاضی‌زاده هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات:

برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است

برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است، گفت: مذاکره برای برجام باید توسط مذاکره‌کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: نزدیک بیست سال است که به عنوان یکی از مدیران میانی و عالی در خدمت مردم بوده ام و سیزده سال سابقه نمایندگی مجلس دارم و اکنون نایب رییس اول مجلس هستم. ما کشوری با ثروت عظیم داریم پول هم اندازه کافی داربم.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی توانا و قوانین بسیار خوب و متعالی داریم. مدیران خوبی داریم اما این مدیران یا خانه نشین شده یا در جای نامناسب به کار گرفته شده اند.

قاضی زاده خاطر نشان کرد: رهبری آگاه و فرزانه داریم و مردمی فهیم صبور و پای کار داریم. استعدادهای ما فلج شده و معطل مانده است و نیاز است مدیرانی سرکار بیایند که  عدالت خواه و ساده زیست باشند. ما همچنین به اصلاح رویکردها نیازمندیم.

وی خاطر نشان کرد: اسم دولت خود را «سلام» گذاشته‌ام چون سلام به ایران جدید و نسل جدید است آمده ایم به سلام مردم جواب بدهیم و والسلام بگوییم به همه دعواهای سیاسی؛ دو سال است در اندیشکده ای با حضور 100  متخصص برنامه و گفتمان تحول خود را تهیه کرده ایم. این گفتمان دنبال حاکم کردن مردم است. 19 برنامه دارم که هشت برنامه اولویت دار است. ما برنامه های خود را تا سطح پروژه ها مشخص کرده ایم.

وی در مورد مساله سربازی گفت: معتقدیم سربازی اجباری به این شکل مربوط به یک قرن گذشته است. مدل جایگزین ما سربازی حرفه ای است که این به تامین مالی نیاز دارد. رئیس جمهور باید سرمایه گذاری جدی انجام دهد. دولت سلام هزینه ای این طرح را می پذیرد. کم سن ترین داوطلب هستم و من وارد پنجاه سال شده ام و از آقای سعید محمد کوچک تر هستم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است. هر قراردادی بین المللی که کمی به مردم کشور نکند، هیچ ارزشی ندارد؛ برجام باید توسط مذاکره کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد نه توسط کسانی که بی اعتقادی خود به مبانی نظام را اعلام کرده اند. مذاکره برای مذاکره هیچ ارزشی ندارد. آمریکایی ها فقط دنبال مذاکره هستند.

ارسال نظرات