۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۸۰۲۶۰

مروری بر برنامه های قرآنی یک دبیر در ایام ماه مبارک رمضان

مروری بر برنامه های قرآنی یک دبیر در ایام ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام قادری، با پیگیری توانست، در ایام ماه مبارک امسال، چندین ختم قرآن را در میان دانش آموزان مجتمع، راه اندازی کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در حالی که سفره میهمانی ماه خدا برچیده شده، پای صحبت های یک مربی قرآن نشستیم.

او از دغدغه های قرآنی خود گفت و از لزوم برنامه ریزی بهتر برای گسترش فرهنگ انس با قرآن در میان دانش آموزان و نسل جوان.

حجت الاسلام احمد قادری، دبیر قرآن و امام جماعت مجتمع آموزش ی_ فرهنگی دکتر حسابی قم است که با پیگیری توانست، در ایام ماه مبارک امسال، چندین ختم قرآن را در میان دانش آموزان مجتمع، راه اندازی کند.

وی هدف از این طرح را ایجاد انس بیشتر دانش آموزان با کلام وحی دانست و گفت: با توجه به سختیِ قرائت یک جزء قرآن کریم برای دانش آموزان، روزانه، برای هر دانش آموز، یک صفحه را مشخص می کردیم و بدین صورت، تمام جزء، توسط مجموع دانش آموزان، تلاوت می شد.

امام جماعت مجتمع آموزشی دکتر حسابی قم، ضمن بیان مشارکت و استقبال خوب دانش آموزان و والدین آنها و نیز مسئولین مجتمع در این طرح، گفت: بحمدالله با عنایت امام عصر ارواحناله الفدا، امسال در ماه مبارک رمضان، به تعداد تمامی کلاس ها، ختم کامل قرآن کریم داشتیم و این، نشان از انس گیری خوب دانش آموزان، با کتاب خداست.

حجت الاسلام احمد قادری با اشاره به فرمایش رهبر عزیز انقلاب، خطاب به جوانان و نوجوانانِ قرآنی که فرمودند: "اُنس با قرآن در دوران کودکی و نوجوانی، تا دوران جوانی، یک نعمت بسیار بزرگ است"، گفت: در مسیرِ زمینه سازی از این نعمت بسیار بزرگ، برنامه ریزی کردیم و هر روز، ثواب قرائت صفحات مختلف یک جزء را به ساحت مقدس انبیاء الهی، ائمه معصومین علیهم السلام، علمای دین و شهدای گرانقدر، اهدا می کردیم./998/

ارسال نظرات