۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۸۰۴۰۰
ضرغامی پس از ثبت نام:

دولت روحانی فرصت تاریخی مذاکره را گرفت/باید بساط جماعت هزارفامیل را برهم زد

دولت روحانی فرصت تاریخی مذاکره را گرفت/باید بساط جماعت هزارفامیل را برهم زد
ضرغامی با بیان اینکه دولت روحانی فرصت تاریخی مذاکره را گرفت، گفت: باید بساط این بر ساخته‌های ضدمردمی جماعت هزارفامیل را بر هم زد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، عزت الله ضرغامی رییس اسبق سازمان صدا و سیما امروز (شنبه) پس از نام نویسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با انتقاد از دولت تدبیر و امید با بیان اینکه تردیدی در بی تدبیری روحانی ندارم،گفت: آنهایی که باید پاسخگوی رفتار 8 ساله باشند، در پشت دو قطبی مذاکره و عدم مذاکره و دیگری فضای مجازی و فیلترینگ سنگر می گیرند.

وی تاکید کرد: ملت ایران بدانند فرصت تاریخی مذاکره را دولت آقای روحانی گرفت. او نشان داد نه توان صحبت با داخلی‌ها و نه توان صحبت با دنیا را دارد و در هر دو مورد شکست خورد.

ضرغامی گفت: اگر روحانی توان مذاکره از موضع قدرت در طول این مدت به کار می‌گرفت وضعیت مردم بسیار بهتر بود. ناتوانی دولت در مذاکره با دنیا را در کنار کلکسیون دیگر ناتوانی‌ها می‌گذاریم.

وی راه حل اساسی تحریم را خنثی سازی عنوان و تصریح کرد: دور زدن یا برداشتن تحریم اگر چه مهم است اما راه اصلی خنثی‌سازی است و سفرای ما باید مبلغ و مروج و کنشگر این سیاست باشند. سفیران را تحت نظارت قوی از این نظر انتخاب خواهم کرد. برخی آقایان از الان برای سفیرشدن در کشورهای مختلف انتخاب شدند. دست نگهدارند چون اکثر آنان هماهنگی ندارند و من آنان را برمی گردانم و هشدار می دهم دولت این کار را نکند.

عضو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اشراف و مستکبران با تمام توان، رخ در رخ محرومان و مستضعفان، به تاراج و چپاول بیت‌المال مشغولند و نمرودوار، ستم‌دیدگان ایران زمین را به بند اسارت و محرومیت می‌کشند.

ضرغامی تاکید کرد: تبارگرایان و اصحاب نکبتِ قدرت و ثروت، مکیدن خون فرودستان را پیشه‌ بت‌پرستانه خود ساخته و بر اسب راهوار آن و هزارتوی سیاست، مستانه و فرعون‌وار می‌تازند.

او ادامه داد: هنوز خون شهیدان وارسته و پاکباز انقلاب و دفاع‌مقدس می‌جوشد که یاران و هم‌نفسان آن‌ها و نیز مردم مظلوم و بی‌پناه در باتلاق و مرداب تدارک شده‌ی مرفهین بی‌درد برآمده از مناسبات رانتی و الیگارشی خودکامان و سلطان‌های نوظهور، مردم ایران زمین را گرفتار و زمین‌گیر کرده است.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید بساط این برساخته‌های ضدمردمی جماعت هزارفامیل را بر هم زد، گفت: باید طرحی نو در تراز خروش عاشورایی خمینی کبیر در انداخت، تا با اتصال رود خروشان جوانان هوشمند و تحصیل‌کرده و خدابنیاد به دریای زلال انقلاب اسلامی، دنیایی از استعداد و توان ملی را برای نوسازی ایرانی سربلند، پیشرفته و مقتدر و بر پایه عدالت اجتماعی فراهم ساخت.

ضرغامی افزود: نباید با صلابت و قدرت زیر میز این وضعیت میرا و موهوم و جعلی بازماندگان تقاطع قدرت و ثروت، که همه‌ مقدسات را هزینه‌ی خود کرده‌اند، زد و انقلاب خمینی بزرگ را از این اشراف جهنمی و تبصره‌ساز که انگیزه‌ای جز بی‌رنگ کردن و دور زدن قوانین الهی و انسان‌ساز قرآن ندارند، رهانید.

وی با تاکید بر اینکه و خدشیفتگان متوهمی که خود را قبه‌ی نور می‌پندارند و دیگران را خاکستری می‌نامند، در حالی که خودشان جز لکه‌ی سیاهی بر چهره‌ی نورانی ملت، هویت دیگری ندارند، اظهار کرد: شاقول به دستانی که دیربازی است از قطار انقلاب فاصله گرفته‌اند و در خیال و رویایی کاذب، مشغول پیاده کردن دیگران از قطار هستند. کوچک صفتانی که سال‌هاست بر طبل دفع حداکثری می‌کوبند و انقلاب را صرفاً به انحصار قبیله‌ی خود در آورده‌اند.سوداگرانی که هرگز بهره‌ای از «اصول» و  «اصلاح» نبرده و سال‌هاست ملت بی پناه را اسیر جنگ زرگری خود ساخته‌اند.

رییس اسبق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه زدن زیر میز، یعنی فرصت زندگی، گفت: فرصت زندگی برای آنانی که با نگاه معصومانه‌ خود، انتظار دارند تا پای این زورمداران ریاکار از گلوی نحیف آنان برداشته شده تا نفسی تازه کنند؛ زدن زیر میز یعنی مبارزه!

ضرغامی تصریح کرد: مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، ناکارآمدی، اشرافیگری، انحصار، آقازادگی، تبارسالاری، خاصه‌خرجی، پنهان‌کاری، خستگی و بی‌انگیزگی، تکبر و فخرفروشی، تملق و چاپلوسی، فاصله‌ی طبقاتی و انواع باستی‌هیلزهای لعنتی! و انجام این رسالت مهم صرفاً در توان کسانی است که خودشان گرفتار انواع تعارض منافع، بدهکاری‌ها و وابستگی‌های حزبی و قبیله‌ای نباشند.

وی اضافه کرد: به فضل خدا می‌آئیم تا با همت و انگیزه و نیت خدایی جوانان گمنام اما کارشناس و خردمند و با عقلانیت ایرانی اسلامی و تجربه‌ برآمده از دانش جهانی و روزآمد، این وضعیت دل‌آشوب‌کننده را بر هم زده و ایران بزرگ را به اعتلا و اوج معهود خویش و باور خود و ایمان به سرشت تابناک و عظیم شهیدان برسانیم./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
‏بُغض جهانگیری پس از ثبت نام در انتخابات، مرزهای وقاحت را طوری جابه‌جا کرده که بنظرم تا آخر دنیا کسی نتواند رکورد او را بزند!
مدیر بی‌مسئولیتی که ۸ سال معاون اول روحانی و یکی از عوامل اصلی رای آوری او در دوم بوده و حالا برای مردم اشک تمساح می‌ریزد!
1
0
سامان
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
مهندس عزیز
ریشه های هزار فامیل و الیگارشی قدرت در مفروضات پیشینی و مبانی فکری جوامع نهفته است،
چه همه ساخت های سیاسی، قانونگذاری، فضایی و.... منبعث از همین انگاره‌ هستند....
یک سده تاریخ سیاسی ایران این را گواهی می‌کند...
هرگز در جامعه ما با الیگارشی قدرت و هزار فامیل اشرافیگری مقابله نخواهد شد فقط تیم مفسدان و نخبگان قدرت تغییر خواهند کرد....
این شعارها هم ففط کارکرد انتخاباتی دارد....
0
0