۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۶۸۰۴۲۱

حمایت شیخ الازهر از فلسطین به ۱۵ زبان دنیا

حمایت شیخ الازهر از فلسطین به ۱۵ زبان دنیا
احمد الطیب، شیخ الازهر طی پیامی در توئیتر و فیس‌بوک به ۱۵ زبان دنیا، رهبران جهان را به تلاش و دخالت برای توقف تجاوزات نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه ملت فلسطین فراخواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد الطیب، شیخ الازهر طی پیامی در توئیتر و فیس‌بوک به ۱۵ زبان دنیا، رهبران جهان را به تلاش و دخالت برای توقف تجاوزات نیروهای اشغالگر اسرائیلی علیه ملت فلسطین فراخواند. 

در این پیام که به ۱۵ زبان از جمله عبری در صفحه شخصی شیخ الازهر در توئیتر و فیس بوک منتشر شد، آمده است: ملت‌ها و رهبران جهان را به حمایت از ملت مظلوم و صلح طلب فلسطین دعوت می‌کنم و از آنان می‌خواهم این ملت را در مسئله مشروع و عادلانه خود برای بازپس گرفتن حق، سرزمین و مقدساتشان یاری رسانند.

این پیام می‌افزاید: قتل و کشتار را متوقف و از صاحب حق حمایت کنید، سکوت و رفتار دوگانه(با مسئله فلسطین) کافی است، از خدا می‌خواهم که شهدای فلسطین را رحمت کند و غفران و رحمت الهی شامل حالشان شود.

این پیام در شبکه‌های اجتماعی به شکلی گسترده منتشر و به ۱۵ زبان از جمله عربی، انگلیسی و فرانسه ابلاغ شد.

شیخ الازهر پیش از این نیز طی پیامی ضمن تبریک عید فطر به ملت فلسطین اعلام کرد فلسطین قلب ملت‌های عرب و قدس نخستین مسئله مسلمانان است و امیدوارم که خیر، امنیت و صلح هر ساله شامل حال ملت فلسطین شود.

توئیت شیخ الازهر به 15 زبان در حمایت از فلسطین

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
آفرین
1
0