۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۸۰۷۲۹
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

فعالیت در عرصه انتخابات از جلوه های جهاد است

فعالیت در عرصه انتخابات از جلوه های جهاد است
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه فعالیت در عرصه انتخابات را نوعی جهاد دانست و گفت: حوزه های علمیه باید در راستای رسالت های خود گام های روشنگرانه بردارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در مراسم افتتاحیه ستاد حوزوی انتخاباتی «ملت امام حسین(ع)» که در محل مجتمع آموزشی هدایت برگزار شد، بالندگی امروز حوزه های علمیه و روحانیت را مرهون و مدیون تلاش های مجاهدانه امام راحل و علمای بزرگ و شهدا دانست و گفت: امروز حوزه های علمیه باید در راستای رسالت های خود گام های روشنگرانه بردارد.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم که هر کجا شهید رجایی ها روی کار آمده اند، دشمنان از طرق مختلف سعی کرده اند آنها را از میدان به در کنند، اما هنگامی که افرادی که دلباخته لبخند جان کری ها بوده اند روی کار آمده اند، از آنها استقبال کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی فعالیت در عرصه انتخابات را نوعی جهاد دانست و خاطرنشان کرد: روشنگری، حرکت در راستای مشارکت حداکثری، خنثی سازی تبلیغات و توطئه های دشمنان و تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح از جمله کارهایی است که در ایام انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با اشاره به مجاهدت های بزرگانی همچون شهید سلیمانی در گام نخست انقلاب ابراز کرد: شهید سلیمانی ها و شهید باقری ها با مجاهدت های خود و خلوصی که داشتند گام نخست انقلاب را به پیش بردند و به نسل جوان و انقلابی تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوانِ روشنفکر و انقلابی باید با الگوپذیری از شهدای بزرگوار و تبعیت از ولایت گام دوم انقلاب را رو به جلو هدایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به اینکه امروز باید اقتدار ایران اسلامی تحت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب برای همگان تبیین شود، گفت: گوشه ای از اقتدار مقام ولایت این است که رهبری در روز قدس اشاره کوچکی داشتند و هزاران موشک بر سر صهیونیست های غاصب فرود آمد و گوشه ای از انتقام سخت رقم خورد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه گام نخست انقلاب با معجزات و عنایات الهی و اشک و مناجات اداره شد، برلزوم خودسازی جوانان انقلابی تأکید و بیان کرد: امروز جوانان انقلابی باید در عرصه تبلیغات انتخاباتی تقوا را رعایت کرده و از تخریب، غیبت و تهمت بپرهیزند./841/

ارسال نظرات