۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۸۰۸۰۲
آیت الله کعبی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات برای نظام اسلامی تولید قدرت می كند

حضور حداکثری مردم در انتخابات برای نظام اسلامی تولید قدرت می كند
نماینده خبرگان با بیان اینکه عدم حضور و مسامحه در انتخابات در رأس گناهان کبیره است، گفت: آنچه امروز موضوعیت دارد و اصل محسوب می شود، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در سومین نشست بصیرتی و تبیینی مسؤولان استان ها، كانون ها و اعضای هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع انتخابات، با اشاره به جریان های فعال در عرصه انتخابات، گفت: امروز در آستانه انتخابات 1400 با سه جریان مواجه هستیم که عبارت از «جریان محافظه کار، منفعت طلب و مصلحت اندیش»، «جریان اصلاح طلب برانداز» و «جریان تحول گرای معتقد به آرمان های انقلاب با روحیه جهادی، انقلابی و تحولی».

وی در ادامه با بیان اینکه عدم حضور و مسامحه در انتخابات در رأس گناهان کبیره است، اظهار داشت: آنچه امروز موضوعیت دارد و اصل محسوب می شود، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح  است.

آیت الله كعبی با اشاره به اینکه شركت در انتخابات یک جهاد است، تصریح کرد: بدون شک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی برای نظام اسلامی تولید قدرت می كند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه ما یک حق فردی، یک حق اجتماعی و یک حق ملی داریم، شرکت در انتخابات را یک حق ملی دانست و ابراز کرد: شركت در انتخابات یک حق ملی است و كسی كه در انتخابات شركت نمی كند حق ملی را تضییع می كند.

وی در پایان بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید و با اشاره به اینکه قهر با انتخابات به منزله اسیری است، گفت: شركت در انتخابات یک فریضه شرعی و یک فعل و امر عمومی است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
به امید انتخابات پر شور
1
0
V
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
بجای رسا نیوز اون بالا بنویسید ..نیوز
1
0