۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۸۰۸۲۱
حجت الاسلام نیک بین:

انتفاضه فلسطین به نماد مقاومت دربرابر استکبار جهانی تبدیل شده است

انتفاضه فلسطین به نماد مقاومت دربرابر استکبار جهانی تبدیل شده است
حجت الاسلام نیک بین بر لزوم هوشیاری، بیداری، آگاهی و اتحاد امت اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز انتفاضه فلسطین به نماد مقاومت دربرابر استکبار جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و هدف قرار دادن منازل مسکونی، گفت: باید جوامع و امت اسلامی در برابر جنایت های اسرائیل آگاهی یافته و بیدار شوند.

وی بر لزوم هوشیاری، بیداری، آگاهی و اتحاد امت اسلامی تأکید و تصریح کرد: باید کشورهای عربی دشمن اصلی خود یعنی رژیم صهیونیستی را بشناسند و مردم جوامع مسلمان باهم متحد بشوند، در این صورت اگر هر کدام از مسلمانان یک سطل آب بریزند، اسرائیل از بین خواهد رفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید کشورهای اسلامی اقدام به موقع و به جا در برابر حملات و جنایت های اسرائیل داشته باشند و بر اساس مبانی و دستورات اسلام موضع گیری های خود را انجام دهند.

حجت الاسلام نیک بین با اشاره به حدیث «الاسلام يعلو و لايعلي عليه، نحن نرثهم و لايرثونا»، گفت: طبق این حدیث هیچ دین و آیینی از اسلام بالاتر نیست، از این رو کشورهای اسلامی به این موضوع باور داشته باشند و دولت های آنها تسلیم خواست های استکبار جهانی نشوند.

وی با بیان اینکه امروز سنگ ها و چوب های مجاهدان انتفاضه تبدیل به موشک های دورزن و نقطه زن شده، افزود: این اتفاق این پیام را برای استکبار جهانی دارد که امروز ملت فلسطین در جهان تنها نیست، زیرا که امروز فلسطین به جلوه ای از مبارزه با صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است.

حملات اسراییل به غزه

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انتفاضه فلسطین به نماد مقاومت با استکبار جهانی تبدیل شده است، ابراز کرد: ملت فلسطین در فقر، تنگدستی و بدون امکانات اولیه زندگی می کند، اما با روحیه مقاومت به مبارزه و ایستادگی دربرابر دشمن تا دندان مسلح اسرائیل می پردازد.

حجت الاسلام نیک بین با اشاره به قرارداد صلح ننگین سران برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: باید مردم و ملت های اسلامی در برابر دولت ها و پادشاهان کم خرد خود بیدار شوند و تجمعات و راهپیمایی مردمی برای اعتراض به این صلح ننگین راه اندازی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم کشورهای مسلمان ضمن راه اندازی سمینارها، وبینارها، پویش های مجازی و طوفان تویتری علیه حملات رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین قرارداد برخی سران کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل موضع گیری محکم و صریح اتخاذ کنند./998/

ارسال نظرات