۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۸۱۰۰۴
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

عدم حضور در انتخابات مشکلات را بیشتر از قبل خواهد کرد

عدم حضور در انتخابات مشکلات را بیشتر از قبل خواهد کرد
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم نپندارند که با رای ندادن از زیر مسئولیت شانه خالی کرده اند زیرا در نتیجه انتخاب نادرست مسائل و مشکلات بیشتر از قبل خواهد بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های دولت جوان حزب اللهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به همت بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا تهرانی به بیان کرامات وجودی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و نظامی خدا محور با مشارکت مردم را از برکات اسلام دانست و گفت: حتی اسرائیل غاصب و امریکای فتنه گر از نعمات انقلابمان در حیرت اند و هنوز هم کمر به نابودی بسته اند که با عنایات خدای متعال و دعای حضرت ولی عصر(عج) ناکام مانده اند.

وی در بحث جوان بودن دولت اظهار داشت: در بیانات مقام معظم رهبری نگاه کنید منظور از جوان بودن نگاه و تحول نو داشتن و برخورداری از روحیه جهادی است که باید در تشکیل دولت آتی به آن توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی در پاسخ به سوالی پیرامون وظیفه کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجلس گفت: ما قانون گذاری داریم و حسن اجرای قانون. ما در ابتدا اولویت بندی کرده ایم و سپس اجرایی کرده ایم، در راستای جمعیت و تعالی خانواده 70 ماده نوشتیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در مورد فضای مجازی هم تصمیمات مدبرانه ای اتخاذ شده که نباید فقط منحصر به فیلترینگ باشد و باید با برنامه صحیح حتما راهکارهای درست و مفید جدا از کارکردهای منفی گونه اش قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی درباره به فرهنگ سازی انتخابات نیز گفت: در عرصه انتخابات راهکارهای مدیریتی نداشتیم و همین مشکل اصلی ماست ولی تا حدودی با پیروی از سخنان ولی فقیه‌مان و رجوع به کتاب های امام خمینی (ره) مشکلات برطرف شده ولی نیاز به مکتوب کردن تمامی اینها داریم.

وی در توصیف خصوصیات رئیس جمهور اظهار داشت: رئیس جمهور بایستی مردمی باشد؛ به اصطلاح برنامه ها و سخنانش برای مردم جامعه قابل فهم و تکلم باشد؛ برای درمان بیماری های جامعه و مهندسی جامعه گام بردارد تا مشکلات سبب بی کفایتی  مسئولان و کارگزاران نزد مردم نگردد.

این نماینده مجلس در تکمیل سخنان خود افزود: دولت فعلی  به برجام بی فرجام دلبسته است تا کور گره ‌ها باز شود و بیگانگان در حل مشکلات ما اقدامات عملی انجام دهند؛ حتما واجب است دولت بعدی مسائل را با استفاده از ظرفیت های بومی خود کشور  حل کند تا موانع به نحو احسن برطرف شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی نباید دستاویزی برای عدم مشارکت باشد، گفت: مردم نپندارند که با رای ندادن از زیر مسؤولیت شانه خالی کرده اند،  زیرا در نتیجه انتخاب نادرست مسائل و مشکلات بیشتر از قبل خواهد بود./998/

ارسال نظرات