۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۸۱۰۸۲
معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان مطرح کرد؛

۱۸ تیر؛ پایان مهلت نام نویسی در حوزه علمیه برادران

۱۸ تیر؛ پایان مهلت نام نویسی در حوزه علمیه برادران
لرستان - حجت الاسلام موسوی به روند نام نویسی علاقه‌مندان ورود به مدارس علمیه برادران اشاه کرد و گفت: داوطلبان تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ظرفیت پذیرش مدارس علمیه برادران استان لرستان به مناسبت سال تحصیلی جدید 200 نفر اعلام شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران لرستان افزود: 12 مدرسه علمیه برادران در استان آماده پذیرش طلاب جدیدالورود هستند و ثبت نام تا 18 تیر ادامه دارد.

تحصیل هزار و 200 طلبه در حوزه علمیه برادران لرستان

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هزار و 200 طلبه در 13 مدرسه علمیه برادران لرستان در حال تحصیل هستند و امتحانات پایان ترم طلاب با توجه به شرایط کرونایی حضوری و غیر حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امتحاناتی که برگزاری آن ها با مدیریت حوزه علمیه استان است تا ۱۹ خرداد ماه به اتمام خواهد رسید، گفت: امتحانات دروس اصلی حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: امتحاناتی برگزاری آن ها بر عهده مدارس است نیز می تواند بعد از ۲۰ خرداد ماه برگزار شود و دروس غیر اصلی نیز با تصمیم مدیران مدارس بنا بر شرایط کرونایی حضوری و یا غیر حضوری برگزار خواهند شد./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات