۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۸۱۲۷۵
رضایی:

باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم

باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم
رضایی گفت: مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رأی و انتخابات است و در کنار آن، باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

متن کامل به شرح ذیل است:

ملت بزرگ ایران، برای ساختن آینده روشن و آرام و کشوری جذاب در جهان، با تمسک به خون همرزمان شهیدم و تمام شهدای تاریخ این مرز و بوم که پاسدار این میراث بوده‌اند، با شما پیمان می‌بندم که تمام تلاش خویش را در جهت احیای اقتصاد و خروج کشور از دور باطل مدیریت ناکارآمد به کار گیرم.

نگهبانان دائمی ایران و انقلاب، مردم هستند. مردم سالاری به معنای احساس مثبت ملت به صندوق رأی و انتخابات است. در کنار آن، باید مردم‌سالاری اقتصادی را احیا کنیم و کشور را از شر تبعیض و فقر نجات دهیم. آمده‌ام تا دولت مردم را تشکیل دهم و رئیس‌جمهور همه شما باشیم نه یک جناح خاص.

ملت بزرگ ایران شاهدند که بیش از 20 سال است درباره معیشت مردم و آینده اقتصاد ایران هشدار می‌دهم. در تدوین و ابلاغ سیاست‌های اقتصادی کشور مشاوره دادم. دولت‌ها کاری نکردند. این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای،‌ با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.

ارسال نظرات