۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۱۲۸۳
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

بهره گیری از ظرفیت‌های مدیریتی بانوان در حوزه‌ها، مورد غلفت قرار گرفته است

بهره گیری از ظرفیت‌های مدیریتی بانوان در حوزه‌ها، مورد غلفت قرار گرفته است
حجت الاسلام ربانی بر ضرورت بهره گیری مدیریت بانوان جامعه در عرصه‌های گوناگون تأکید کرد و گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های مدیریتی بانوان در حوزه‌ها، مورد غلفت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، رییس هیأت امنای جامعه الزهرا(س)، در آیین تودیع و معارفه مدیران حوزه های علمیه خواهران که در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، بر ضرورت بهره گیری مدیریت بانوان نخبه و فرهیخته جامعه در عرصه های گوناگون تأکید کرد و گفت: پیشرفت های علمی و اخلاقی خواهران، نقطه عطفی در تاریخ اسلام را رقم زده است.

 حجت الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت های مدیریتی بانوان در حوزه های علمیه مورد غلفت قرار گرفته است، گفت: مدیریت مستحکم با بهره گیری از مسائل عاطفی، یک امر اخلاقی و اسلامی بوده که این ظرفیت ها در خواهران بیشتر نمایان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مدنی برای مدیریت چند ساله جامعه الزهرا(س) گفت: از سرپرستی چند ماهه حجت الاسلام دیانی بر مجموعه جامعه الزهرا(س) کمال تشکر را دارم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیان کرد: طبق موافقت رهبر معظم انقلاب و اعلام دفتر معظم له و با هماهنگی مدیریت جامعه الزهرا(س) مدیریت این مجموعه بر عهده بانوی فرهیخته، عالم، فاضل، متدین و انقلابی سرکار خانم زهره برقعی قرار داده شده که امیدواریم این انتخاب در جهت توسعه، پیشرفت و ارتقای جامعه الزهرا(س) بوده باشد و ایشان از تمام ظرفیت های خود برای هر چه بهتر شدن برنامه ها و کارهای پیش رو بهره ببرند./998/

ارسال نظرات