۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۸۱۳۱۹
یادداشت؛

انتخابات، خرمشهر پیش رو

انتخابات، خرمشهر پیش رو
شورای نگهبان با عمل به قانون اساسی وظیفه خود را به احسن وجه انجام داده است، باید صفوف مبارزه با دشمن در عرصه انتخابات را مثل فتح خونین شهر مستحکم و قوی حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، کسانی که حق را به درستی شناخته اند و اتفاقا در طول مسیر مبارزه همفکر و همراه جریان حق بوده اند اما تردیدی کوچک و گاهی شکی موریانه وار اعتقادشان را آرام جویده تا برسند به جایی که دیگر قدرت سربازی حقگرایان را نداشته باشند.

شاید بتوان دیر رسیدن و دیر انجام دادن را آفت عمل گرایانی دانست که در موارد متعدد جزو پیشگامان بصیرت بوده اند. لکن ان قلت های نابجا باعث کند شدن حرکت و البته انحراف از صراط مستقیم برایشان شد.

طرماح را می توان به عنوان یک نمونه از انسانهایی معرفی کرد که تا لحظه آخر در کنار حسین بن علی(ع) بوده ولی دقیقا قبل از آزمون بزرگ کار را رها کرد و جزو جاماندگان شد.

او زمانی بازگشت که معرکه عاشورای سال 61 هجری به سرانجام ظاهری رسیده بود و خورشید هدایت بر بالای نیزه ها بود.

در جدال بین حق و باطل حتی امثال عبیدالله حر جعفی که دل در گرو نور نداشته اند و در صفین در اطاعت ظلمت بوده اند نیز می توانند به سپاه اسلام بپیوندند.

اینکه رهبر انقلاب فرمودند جوانهای عزیز خرمشهرها در پیش داریم باید دانست که خرمشهر امروز نه یک شهرو استان و حتی کشور بلکه گستره انقلاب اسلامی جهانی می باشد که قرار بود امید مستضعفان دنیا باشد.

اگر در دوره جنگ صدامیان نوکر آمریکا بر دیوارهای خرمشهر نوشته اند جئنا لنبغی

سالهاست تکنوکرات ها و لیبرالهای عشق غرب بر در و دیوار انقلاب اسلامی امام و شهدا نوشته اند آمده ایم بمانیم.

اگر انقلاب اسلامی خالی از عناصر غربزده و لیبرال بود شاید جریان مقاومت و جنگ با عناصر مسلح عبری، عربی، غربی در منطقه غرب آسیا این همه سال به طول نمی انجامید.

شاید این همه زمان برای مذاکرات برجام نافرجام تلف نمی‌شد.

شاید به راحتی چرخه هسته ای کشور تعلیق نمی‌شد و مشکلات بعدی برای مردم در طبقات متوسط و پایین جامعه به وجود نمی آمد.

شاید این تعداد کارخانه مهم و قدیمی تعطیل نمی‌شد و به دنبال آن این تعداد خانواده بیکار و البته ناراضی از وضعیت معیشت وجود نداشت.

لیبرالهایی که در این سالها دم از حقوق کولبرها زده اند کدام مسیر روشن اقتصادی را برای این قشر محروم گشوده اند تا این هموطنان عزیز مجبور نباشند که در سخت ترین شرایط و صعب العبورترین راهها جان خویش را به بازی نگیرند.

بدانیم که امروز و در طلیعه گام دوم انقلاب و چهل ساله دوم این نظام مقدس خرمشهرها در پیش رو داریم. انتخابات 28 خرداد 1400 خرمشهر پیش روی ماست که همه باید با اتحاد اقدام لازم را برای فتح این عرصه داشته باشیم.

حال که شورای نگهبان قانون اساسی با عمل به قانون اساسی وظیفه خود را به احسن وجه انجام داده است گمان می‌رود که باید صفوف مبارزه با دشمن در عرصه انتخابات را مثل فتح خونین شهر مستحکم و قوی حفظ کرد.

سیدقوام صفوی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
تشبیه قشنگی بود
0
0